Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:43:31 GMT

زمینه موفقیت جوانان در جامعه فراهم شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۸۳۱

زمینه موفقیت جوانان در جامعه فراهم شود

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان قزوین گفت: باید با تمهید مقدمات و معرفی جوانان برتر در جشنواره ها زمینه لازم را برای موفقیت نسل جوان در آینده فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، عباس افلاطونی روز دوشنبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قزوین تاکید کرد: هرسال جشنواره ها و همایش هایی برای معرفی جوانان برتر برگزار می شود که امر مطلوبی است و باید تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دستگاه ها و مسئولان باید در طول سال از میزان رشد، موفقیت و پرورش جوانان حوزه خود ارزیابی به عمل آورند تا از میزان فعالیت های خود و اجرای برنامه ها در این زمینه اطلاع داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه پرورش جوانان موفق کار بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود، تصریح کرد: ایجاد شهامت در میان جوانان برای ورود به حوزه کاری دستگاه ها خود یک ارزش است و موجب می شود استعدادها و توانمندی های جوانان به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه برای حل مشکلات بیشتر به کار گرفته شود.
افلاطونی افزود: معرفی جوان برتر در حوزه کاری هر یک از دستگاه ها است و این مساله نباید تنها به یک دستگاه و نهاد خاصی محدود شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قزوین گفت:مدیران باید توجه داشته باشند که در انتخاب جوان برتر الگوی شاخص شهروندی را مورد توجه جدی قرار دهند چون با انتخاب جوان برتر در جامعه الگوسازی خواهد شد.
افلاطونی یادآور شد:در سیل اخیر تعداد بسیاری از جوانان شهرستان از وقت و مال خود گذشته و به یاری مردم حادثه دیده شتافتند و باید چنین جوانانی به بهترین شکل ممکن به جامعه معرفی شوند.
وی اضافه کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی اگر در طول سال جوانان را زیر نظر داشته و اقدامات آنان را مورد ارزیابی قرار دهند دیگر مشکلی در پایان سال برای معرفی فرد برتر وجود نخواهد داشت.
این مسئول تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی همچنین خواسته شده تا برای معرفی بانوان جوان برتر نیز همکاری داشته و تلاش خود را در این زمینه به کار بندند.
8054* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانداري جوان برتر قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی، افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

وی افزود: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

کد خبر 6081767

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است