Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص بازی تیمش مقابل سرخپوشان پاکدشت در هفته سی و سوم لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. به نوعی این بازی سرنوشت‌ساز است. تمام استان بوشهر بسیج شده‌اند تا در این بازی به موفقیت برسیم. تلاش می‌کنیم تا با ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بازی مرا یاد روزی می‌اندازد که استقلال خوزستان نیاز به پیروزی داشت تا قهرمان لیگ برتر شود فقط این حس کمی برتر از آن است.

ویسی درباره اینکه با این برد تیمش لیگ برتری خواهد شد یا خیر، گفت: ما هفته آخر استراحت داریم و دوست نداریم کار به هفته پایانی کشیده شود. حتی اگر ما هم این بازی را ببریم باز هم چشم‌مان به بازی گل‌ ریحان و گل‌گهر سیرجان است. امیدوارم در پایان اتفاقاتی بیفتد که به سود ما باشد.

وی درباره اینکه فغانی قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که چنین اتفاقی رخ داده است و باعث شده که مسئولان سازمان لیگ اهمیت این بازی را بدانند. فغانی یک چهره بین‌المللی است و حتی اگر اشتباهی داشته باشد هیچ‌کس حق اعتراض کردن نخواهد داشت.

ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند یا خیر، اذعان داشت: بوشهر مردمان خیلی خوبی دارد. من در اینجا راحت هستم و مسئولین هم به تمام قول‌هایی که داده‌اند عمل کرده‌اند. همه چیز خوب است مگر آنکه اتفاق خاصی بیفتد.

وی درباره اینکه چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند، افزود: هر چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. البته من دوست داشتم پدیده هم جزو این تیم‌ها باشد زیرا آنها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

ویسی درباره اینکه از نظر خودش دوست دارد کدام تیم قهرمان شود، ادامه داد: دوست داشتن من مهم نیست مهم این است که تیمی که لیاقت داشته باشد این عنوان را کسب کند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان درخصوص اینکه تیم سابقش استقلال خوزستان این روزها کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان است، گفت: لیگ برتر هر هفته قلب ما را بالا و پایین می‌کند. سه تیم جنوبی پایین جدول هستند و این جای بسی تأسف دارد. من سه سال در استقلال خوزستان حضور داشتم و با مکافات این تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم حتی این تیم یک بار هم قهرمان شد اما الان هیچ‌کس حتی نگاه هم به این تیم نمی‌کند و این زیبنده فوتبال خوزستان نیست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عبدالله ویسی شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و همراه با استقلال خوزستان، نساجی و صنعت نفت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی را روی نیمکت خود دیده و در این زمینه نسبت به سایر باشگاه‌ها رکورددار است. «کریستوفر کنت» دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه حضور در تیم سپاهان را هم در کارنامه خود دارد در مجموع ۲۰ بازی تا به اینجای مسابقات در درون چهارچوب دروازه فولاد ایستاده و آمار ۸ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده است. پس از شکست فولاد برابر سپاهان در هفته بیستم، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این مربی تاکنون ۴ بار روی نیمکت فولاد در فصل بیست و سوم نشسته که حاصل آن کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

«کنت» که به عنوان دروازه‌بان اول فولاد در این فصل شناخته می‌شد در دو دیدار اخیر این تیم روی نیمکت حضور داشته در حالی که آمار خوب میانگین ۳/‌‬ ۳ سیو را در هر بازی از خود به ثبت رسانده است و از این حیث از تمام دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر آمار بهتری دارد.

عبدالله ویسی با توجه به فصل پایانی حضور شهاب گردان در مستطیل سبز تصمیم گرفته تا بیشتر از این دروازه‌بان درون دروازه تیمش بهره ببرد و روی آمار خوب «کنت» چشم‌پوشی کرده است. تیم فولاد در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است و باید دید سرخ‌های خوزستانی می‌توانند از این بازی سربلند خارج شوند یا خیر.

کد خبر 6086791

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!