Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@09:27:27 GMT

مرمت و بازسازی موزه هفت چنار و توسعه محتوایی آن

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۸۶۴

حسین بحیرائی کارکرد ساختمان موزه هفت چنار به عنوان یکی از بناهای قدیمی و با معماری اصیل و زیبا که هم اکنون در دو بخش زیست محیطی و گردشگری فعال است را مستلزم اقدامات موثرتری برشمرد.

وی مرمت این مرکز را به همراه توسعه محتوایی از مهمترین برنامه های منطقه عنوان کرد و افزود: برای فعال سازی و جذب گردشگران در صددیم ضمن اهتمام برای معرفی قدمت و سبقه تاریخی موزه، با مشارکت هنرمندان و انجمن های ادبی برنامه های فرهنگی و ادبی مانند شاهنامه خوانی اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یادآور شد مرمت جداره های شمالی و جنوبی موزه و بخش هایی که در اثر فرشایش دچار آسیب شده از دیگر اقدامات منطقه است همچنین قرار است فضای بیرونی موزه که در خیابان دعوتی واقع است پیاده راه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موزه معماری زیست محیطی گردشگری برنامه های فرهنگی شاهنامه برنامه های فرهنگی گردشگری معماری موزه موزه هفت چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.
او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.
نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

دیگر خبرها

  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم