Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:10:25 GMT

قاچاق در جنوب سیستان و بلوچستان جان 16 نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۸۶۶

قاچاق در جنوب سیستان و بلوچستان جان 16 نفر را گرفت

سرهنگ یداله ستوده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک بخش قابل توجهی از حوادث جاده ای سیستان و بلوچستان ناشی از حمل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه غیر مجاز است که باید برای جلوگیری از آن چاره اندیشی اساسی کرد.
وی ادامه داد: عمده ترین پیامدهای قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان علاوه بر اتلاف بیت المال و سرمایه های ملی افزایش تصادفات و سوانح رانندگی منجر به فوت به واسطه برخورد با خودروهای حامل قاچاق سوخت و آتش گرفتن خودروهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی هفته گذشته در جنوب این استان چهار کشته و 23 مجروح برجا گذاشت.
وی افزود: این میزان فوتی و مجروح نتیجه 19 فقره تصادف در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.
ستوده رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 40 درصد تصادفات این مدت ناشی از واژگونی و 60 درصد برخورد 2وسیله نقلیه با یکدیگر بوده است.
وی بیان کرد: وجود راههای دو طرفه، قوس و پیچ های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل راه پلیس راه سرمایه سیستان و بلوچستان قاچاق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان