Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:06:49 GMT

بازدید رئیس شورای شهر تهران از مناطق سیل زده پلدختر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۹۰۱

بازدید رئیس شورای شهر تهران از مناطق سیل زده پلدختر

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ای با مسئولان شهرداری و شورای شهر پلدختر چگونگی روند اجرایی فعالیت‌های پرسنل، ماشین آلات و تجهیزات شهرداری تهران در مناطق سیلزده پلدختر را مورد بررسی قرار داد.
هاشمی رفسنجانی در ادامه این بازدید از نیروهای شهرداری تهران خواست جهت ادامه روند پاکسازی و بازسازی مناطق و معابر تخریب شده از سیل در پلدختر استقرار یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمد چراغی پور شهردار پلدختر نیز در این جلسه گزارشی از میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف زیرساخت‌های شهری و شهرداری بر اثر سیل را ارائه داد.
در سفر محسن هاشمی رفسنجانی به پلدختر الویری عضو شورای شهر تهران و رئیس شورای عالی استانها و محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیزحضور داشتند.
7272/7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 رئیس شورای شهر تهران سیل شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر هاشمی رفسنجانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین

در نخستین جلسه شورای شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ دو لایحه شهرداری قزوین مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ بعدازظهر امروز -سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه- به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار و با هدف بحث و بررسی پیرامون لوایح و نامه‌های واصله و مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در این جلسه دو لایحه شهرداری به همراه تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون تقاضای جابه‌جایی درختان و بستر فضای سبز واقع در محدوده اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس و عطف به مصوبه کمیسیون ماده ۷ پس از بررسی مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه نخستین جلسه پارلمان شهری قزوین در سال نو لایحه توافق شهرداری مبنی بر اهدای یک طبقه تراکم به طور رایگان با بخشودگی کسری پارکینگ در پلاک آقای عبداله سیاهکالی مرادی بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایمنا، همچنین در بخش دیگر این جلسه به تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیئت تطبیق شهرستان قزوین ارائه شده بود، رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است نخستین جلسه شورای شهر قزوین در نوروز ۱۴۰۳ با حضور ۷ نفر از ۹ عضو پارلمان محلی برگزار شد.

کد خبر 739397

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین