Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@18:42:04 GMT

18 برگزیده در جشنواره زن و علم تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۹۶۷

18 برگزیده در جشنواره زن و علم تقدیر شدند

به گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) که امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه تهران و با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، از ۱۸ زن برگزیده در شش گروه تخصصی فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی و زیستی، هنر و علوم پزشکی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس در گروه فنی و مهندسی، بنفشه زهرایی، سارا نظیف، مهتاب میرمحسنی و آزاده احمدی، در گروه کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، گیتی کریم، سادات فیض‌نیا و رقیه نجف‌زاده تقدیر شدند.

در گروه علوم پزشکی، لیلا آزادبخت، منیژه مختاری، فاطمه دارابی، سمیه کاظم‌نژاد لیلی و در گروه علوم انسانی، انسیه خزعلی، ستاره موسوی، زهرا فتحی رضایی به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

در گروه علوم پایه هم ناهید پوررضا، طیبه مدرکیان، ناهید شباییان روحی به عنوان برگزیدگان این گروه مورد تقدیر واقع شدند. همچنین در گروه هنر از نسرین مقدم به عنوان برگزیده این گروه تقدیر به عمل آمد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه دانشگاه تهران جشنواره زن و علم مریم میرزاخانی جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد میرزاده دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به دوره‌های گذشته این رویداد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده جشنواره‌های قبلی آثار ارسالی متمرکز بر موضوع زیارت هستند و به حس و حال در این فضا پرداخته شده است.

وی افزود: موضوع امام شناسی و شناخت معرفت‌های امام رضا (ع) در شعر کودک و نوجوان کمرنگ‌تر دیده شده و شاعران این حوزه به موضوع ذکر شده بیشتر خواهند پرداخت.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: در جشنواره امسال شعر کودک و نوجوان رضوی تلاش بر بیشتر کردن طیف مخاطبان بوده و در همین راستا بخش خردسال نیز به جشنواره اضافه شده است.

میرزاده با اشاره به اهمیت جایگاه پیشکسوتان در حوزه شعر کودک و نوجوان گفت: در دوره‌های گذشته نگاه کمرنگ‌تری نسبت به پیشکسوتان این بخش داشتیم اما امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی شده در هر شهر از یک پیشکسوت در این حوزه تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: در جشنواره پانزدهم شعر کودک و نوجوان رضوی نشست‌های تخصصی در شهرهای مختلفی از جمله قم، شیراز و همدان را تدارک دیدیم که در حاشیه آن از پیشکسوتان این شهرها نیز تقدیر خواهد شد.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: به آثار شعر رضوی توجه ویژه‌ای شده و همچنین آثار برگزیده قبلی نیز به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

میرزاده گفت: در نشست‌هایی که برای شهرهای مختلف پیش بینی شده برنامه نقد و بررسی کتاب‌های تخصصی این حوزه نیز خواهیم پرداخت.

کد خبر 6063379 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت