Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@10:00:27 GMT

گُل، جواب اسلحه! +عکس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۰۴۳

گُل، جواب اسلحه! +عکس

به یکی از طولانی‌ترین انتظارهای در تاریخ فوتبال پایان داده شد.

به گزارش مشرق، در سال‌هایی که تیم‌های بزرگی مانند لیورپول و ناپولی بیست و نهمین سال دوری از قهرمانی در لیگ داخلی را پشت سر می‌گذارند، یک تیم یونانی به انتظار ۳۴ ساله خودش پایان داد و قهرمان سوپر لیگ یونان شد.

بیشتر بخوانید:

میزان مجازات رئیس «هفت‌تیرکش» باشگاه پائوک

لحظات رویایی

سوپر لیگ یونان درست در هفته ماقبل پایانی قهرمان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ خودش را شناخت و این بار پائوک سالونیکی با برتری قاطعانه ۵ - صفر خانگی مقابل تیم سقوط کرده «لوادیاکوس» ضمن حفظ اختلاف ۵ امتیازی با تیم دوم، سومین قهرمانی تاریخ خودش در لیگ یونان و اولین قهرمانی‌اش پس از ۳۴ سال انتظار را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظه احساسی بازی در دقیقه ۹۰ رخ داد؛ زمانی که بازیکن مصدوم این تیم برای درمان مصدومیت کنار خط آمد و به جای تعویض با چشمانی اشک‌بار به زمین آمد و حدود یک ساعت بعد جام قهرمانی را جلوی چشم ۳۵ هزار در ورزشگاه ۳۳ هزار نفری بالای سر برد! حالا که پائوک ۷۷ امتیاز از ۸۷ امتیاز ممکن را گرفته در صورت شکست نخوردن در هفته پایانی، دومین قهرمان بدون باخت تاریخ لیگ یونان نام می‌گیرد. در واقع برای اولین بار در ۳ دهه اخیر در ۳ سال متوالی، ۳ تیم متفاوت قهرمان لیگ یونان شده‌اند؛ سال ۲۰۱۷ المپیاکوس، سال ۲۰۱۸ آاک و امسال پائوک.

آرامش پس از طوفان

این قهرمانی و اتفاقات خاص پس از آن، همه وقایع بد فصل قبل که منجر به تعطیلی این لیگ شد را از یادها برد. سال گذشته در جریان دیدار پائوک و آاک در جریان دیدارهای هفته بیست و پنجم سوپرلیگ یونان به مصاف هم رفتند. در این بازی تعیین کننده و جنجالی که برای به دست آوردن شانس قهرمانی برای هر ۲ تیم حساسیت بالایی داشت، تصمیم داور در دقیقه ۹۰ جو بازی را متشنج کرد. درگیری بین بازیکنان و داور بالا گرفت تا مالک باشگاه پائوک وارد زمین شود. ایوان ساویدیس با اسلحه‌ای که بر کمر داشت حاضران در زمین را متعجب کرد در حالی که ۲ محافظ در کنار او حضور داشتند. ساویدیس پس از گفت و گو با داور مسابقه از بازیکنان تیمش خواست تا زمین مسابقه را ترک کنند و این دیدار ناتمام باقی بماند!

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اسلحه پائوک فوتبال قهرمانی لیگ یونان مالک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • امیرحسین صادقی: در جواب کسانی که به مادرم فحش می‌دهند چه باید بگویم؟
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!