Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:47:39 GMT

اعتراضات جلیقه زردها باید ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۰۷۰

اعتراضات جلیقه زردها باید ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اتریش، «کریستوف کاستانر» وزیر کشور فرانسه در صفحه توئیتر خود نوشت: اعتراضات مردمی اخیر در فرانسه موسوم به «جلیقه زردها» باید ساماندهی شده و روند اعتراض شهروندان در مسیر مناسبی قرار گیرد.

وی در توضیح گفته خود آورده است: چنانچه خواسته‌های مردمی در مسیر درستی قرار گیرد، می‌توان راهکار صحیح و مناسبی برای تحقق آنها پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شنبه گذشته حدود ۲۰۰ معترض فرانسوی در بیست و سومین هفته اعتراضات خود تلاش کردند تا خود را به کاخ الیزه رسانده و در برابر مقر رئیس جمهوری این کشور اعتراضات خود را اعلام کنند؛ اما پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی آنها را به عقب راندند.

خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک نیز در این باره اعلام کرد: در حالی که تعدادی از تظاهرات کنندگان چیزی شبیه به فضولات انسانی به سوی پلیس پرتاب کردند؛ نیروهای پلیس نیز به سمت جلیقه زردها گاز اشک آور شلیک کردند.

کد خبر 4597198 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه جنبش جلیقه زردهای فرانسه تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج

سیدانور رشیدی در نشست ساماندهی وضعیت وانت‌های مبوه فروش اظهار کرد: موضوع وانت‌های میوه فروش از پدیده‌هایی است که مربوط به سال‌های اخیر نبوده و معضلی است که از چندین دهه گذشته وجود داشته است

شهردار سنندج گفت: مشکل بیکاری از دلایل اصلی وجود پدیده دست فروشی و وانت‌های میوه فروشی است.

وی بیان کرد: امروز وجود دستفروشان و وانت‌های میوه فروش به نوعی ویترین معضل بیکاری را در شهر سنندج نشان می‌دهد؛ اما این موضوع نافی انجام اقدامات لازم برای مدیریت این موضوع نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • اعلام وصول طرح ساماندهی اراضی کشاورزی 
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • جذب ۴ هزار نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی کشور
  • ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در ۱۰ نقطه سنندج
  • جلیقه نجات بورس
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • ساماندهی بیش از ۵۰۰ گروه مردمی برای ترویج عفاف و حجاب در قم
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • (ویدئو) تست ایمنی جلیقه ضد خنجر (سلاح سرد) بر روی مدیرعامل شرکت سازنده!