Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@04:18:47 GMT

حمایت انیمیشنی لئوناردو دی کاپریو از «زمین»

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۰۸۸

به گزارش پارس نیوز، بیش از ۳۰ هنرمند در اقدامی جمعی در ساخت یک ویدئوی کارتونی برای هشدار درباره گرمایش زمین و خطرات زیست محیطی با هم همراه شدند و آن را در آستانه روز جهانی زمین منتشر کردند.

یک ویدئو با نام «زمین» یا «ارث» به تازگی منتشر شده که از حضور هنرمندان مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو بهره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ویدئو که به مناسبت روز زمین ۲۰۱۹ ساخته شده به همت یلی دیکی که رپر و از دستیاران کریس براون است ساخته شده و موضوع ترانه آن «زمین» است که یک فیلم انیمیشن برای آن ساخته شده است.

اسامی سرشناسی از عالم موسیقی چون آریانا گرانده، جاستین بی‌بر، شون مندس، اسنوپ داگ، مایلی سایرس و کیتی پری این مجموعه را همراهی کرده‌اند و هر یک در قالب یک موجود از ضرورت وجود خود با زبان ترانه سخن گفته‌اند. کوین هارت کمدین و لئوناردو دی کاپریو نیز در این مجموعه حضور دارند.

دی کاپریو درباره این ویدئو گفت: این ترانه احتمالاً محبوب‌ترین ترانه‌ای است که تا به حال شنیده‌ام.

این ویدئو با تمرکز بر زیبایی حیات وحش با حس طنز ساخته شده و به مخاطبان خود هشدار می‌دهد که مواظب زمین و موجودات ساکن در آن باشند.

در این ویدئو جاستین بی‌بر در نقش یک بابون صداپیشگی کرده، گرانده در نقش یک گورخر، مندس در نقش کرگدن و کیتی پری در نقش پونی.

لیل دیکی گفته است حدود ۳ سال برای خلق این مجموعه وقت گذاشته است.

این خواننده همچنین «زمین» را یادآور ترانه مشهور «We Are the World» لیونل ریچی در سال ۱۹۸۵ که با حضور جمعی از هنرمندان و مایکل جکسون تهیه شد دانست.

امروز دوشنبه ۲۲ آوریل روز جهانی زمین است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمین زیست محیطی روز زمین انیمیشن موسیقی زیبایی زمین پارس حمایت انیمیشنی پارس نیوز لئوناردو دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!

سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت چند دقیقه بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی امشب رم و بولونیا موفق به گلزنی شد.

تیم رم امشب از هفته سی و سوم رقابت‌های سری A ایتالیا به مصاف بولونیا رفته است که این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا در جریان است.

اما یکی از اتفاقات مهم این بازی گلزنی سردار آزمون مهاجم رم بود که بعد از گذراندن دوره مصدومیت در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ موفق شد برای رم گلزنی کند.

آزمون برای این گل که با واکنش‌های پی‌در پی دروازه‌بان بولونیا در دفع توپ همراه بود تسلیم نشد و در نهایت اصرار مهاجم ایرانی برای گلزنی جواب داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سردار آزمون سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف