Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@07:14:14 GMT

ناوگروه صلح و دوستی ایران عازم قزاقستان شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۰۹۳

ناوگروه صلح و دوستی ایران عازم قزاقستان شد

فرمانده ناوگروه اعزامی به کشور قزاقستان پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بدرقه این ناوگروه در ستاد ناوگان شمال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سفر به مدت هشت روز و با اقامت سه روزه ناوگروه در کشور قزاقستان انجام می‌شود.

ناخدا یکم عرشه و ستاد محمد مهدی احمدی افزود: ناو‌های موشک انداز سپر و جوشن یگان‌های حاضر در این ناوگروه هستند که در بندر آکتائوی قزاقستان پهلو خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ناوگروه صلح و دوستی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار به کشور قزاقستان اعزام می‌شود و انجام این گونه مأموریت‌ها جایگاه ویژه‌ای در حوزه دیپلماتیک و مراودات سیاسی ایران با کشور‌های حاشیه دریای خزر دارد.

ناخدا یکم احمدی با بیان اینکه حضور مقتدرانه ناوگان شمال در خزر نشانه قدرت و توانمندی این ناوگان است، تصریح کرد: پرسنل اعزامی به این سفر به عنوان سفیران ایران در قزاقستان هستند و باید چهره اصیل و واقعی ملت مسلمان ایران و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کشور میزبان به نمایش بگذارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ناوگان صلح و دوستی ایران قزاقستان ناوهای موشک انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی

تین نیوز

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کامیونداران، اظهار کرد که اخیرا، چند روز مرز ایران و افغانستان به روی کامیون های ایرانی بسته بوده و اجازه تردد به آنها داده نشده است. این امر منجر به شکایت صنف کامیونداران خراسان به دولت شده است. در واقع آنها بر این باور هستند که متاسفانه دولت در مقابل مواضع افغانستان در بحث تردد کامیون های ایرانی و ترانزیت، عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، سید جلال موسوی، معتقد است که کامیون های افغان بدون الزام به داشتن معاینه فنی، احتمال قاچاق گازوئیل ایرانی و تناژ بالا که به زیرساخت های جاده ای آسیب وارد می کند، به راحتی در مسیر ایران تردد می کنند. به همین دلیل، وی برخورد کشور افغانستان در موضوع تردد ناوگان ایرانی را سخت گیرانه قلمداد کرده است که تردد کامیون های ایرانی از جمله ورود آنها به هرات افغانستان را با اختلال مواجه کرده است.

 با توجه به اختلال ورود رانندگان ایرانی به افغانستان و اروپا، شرایط نامناسبی برای ناوگان جاده ای کشور ایجاد شده است که می تواند در شرایط کاهش میزان بار برای حمل، مدت زمان خواب کامیون ها را افزایش بدهد و وضعیت و چهره مبادی ورودی و خروجی کشور به خصوص بندرعباس را دگرگون کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود