Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : مهرداد جهانی افزود: تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری از وجود ترافیک روان در محور کرج-چالوس حکایت دارد.
جهانی افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران، حدفاصل محمد شهر تا پل فردیس و محدوده گرمدره نیمه‌سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از پیش‌بینی بارش باران در محورهای مواصلاتی استان و بارش برف در محورهای کوهستانی طی امروز و روزهای آتی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش دما و یخبندان در سطح جاده‌های کوهستانی استان، رانندگان حتماً برای عبور از این محورها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
مدیرکل هواشناسی استان البرز از بروز یخبندان شبانگاهی در برخی مناطق استان طی سه روز آینده خبر داد.
منصور رحمانیان افزود: الگوهای پیش‌یابی نشانگر گذر یک سامانه بارشی از البرز مرکزی‌ست که پیامد آن از ظهر امروز دوشنبه دوم اردیبهشت، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و لحظه‌ای و در پاره‌ای مناطق بارش تگرگ و برف خواهد بود.
رحمانیان افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در استان تا روز چهارشنبه به زیر دو درجه سانتیگراد برسد.
وی با اشاره به جزئیات پیش‌بینی وضعیت هوا برای امروز خاطرنشان کرد: آسمان البرز امروز نیمه ابری تا ابری، همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق، عصر و شب در پاره‌ای نقاط بارش تگرگ و برف، وزش باد شدید لحظه‌ای و یخبندان شبانگاهی پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی البرز ادامه داد: در روز سه‌شنبه هم وضعیت هوا کمی تا نیمه ابری، در ارتفاعات بارش پراکنده، وزش باد گاهی شدید و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.
رحمانیان افزود: روز چهارشنبه وضعیت کمی ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و یخبندان شبانگاهی پیش‌بینی می‌شود.
وی در پایان به وضعیت جاده‌های کوهستانی استان در سه روز آینده اشاره و اعلام کرد: جاده‌های کوهستانی استان در این مدت مستعد بارش تگرگ و برف و یخبندان سطحی است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جاده های کوهستانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

سرهنگ پیمان کرمی اظهارکرد: توقف خودرو‌ها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است. این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری و باد شدید در استان البرز، رانندگان خودرو‌های خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند. رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است. وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در راه‌های استان مستقر شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است