Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:17:47 GMT

پاتوسی همراه شفر در نشست خبری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۲۱۰

پاتوسی همراه شفر در نشست خبری

ستاره این روزها استقلال قبل از دیدار با الهلال به نشست خبری می رود.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر از ساعت 18 روز دوشنبه به وقت تهران در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال شرکت خواهد کرد. طبق برنامه ریزی انجام گرفته ابتدا مامیچ از ساعت 17:30 در نشست خبری شرکت می کند و سپس وینفرد شفر در نشست خبری حاضر می شود تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تصمیم شفر، آیاندا پاتوسی در نشست خبری به همراه شفر حاضر می شود تا برای اولین مرتبه او در کنار سرمربی استقلال در نشست خبری حضور داشته باشد.

لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران آیاندا پاتوسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است

در روزهای آغازین سال نو و شروع دوباره تمرینات استقلال خبری از مدیرعامل باشگاه نیست.

به گزارش مشرق، افراد نزدیک به باشگاه استقلال در ارتباط با شرایط این باشگاه در روزهای آغازین سال نو از غیبت مدیرعامل در محل کارش خبر می‌دهند.

در حالی که تمرینات تیم استقلال از روز پنجم فروردین ماه استارت خورده و ملی پوشان و بازیکنان خارجی این تیم از فردا در اردوی تمرینی تیم استقلال حضور پیدا می‌کنند، همچنان خبری از مدیرعامل باشگاه استقلال در ایران نیست.

منابع مطلع در ارتباط با این موضوع از سفر علی خطیر به کشور سوئیس برای گذراندن تعطیلات نوروزی خبر می‌دهند و این در حالی است که باشگاه‌های مختلف در حال آماده شدن برای بازگشت به لیگ برتر و مسابقه حساس در هفته بیست و دوم هستند.

استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر در شروع سال ۱۴۰۳ باید در تهران به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در آخرین رویارویی مقابل استقلال موفق شد در جام حذفی آبی‌پوشان تهرانی را شکست داده و از گردونه رقابتها حذف کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!