Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@16:04:18 GMT

سپاه همواره در همه زمینه ها دشمن را زمین گیر کرده است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۲۶۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
سپاه پاسداران توانسته با استمداد از عنایات باری تعالی و پشتیبانی مردم انقلابی ایران اسلامی وجریان های مقاومت اسلامی ،همه توطئه ها وتحرکات شیطنت آمیز ایادی نظام سلطه جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و در سال های اخیر جنگ همه جانبه با محوریت جنگ نرم را رصد و با زمین گیر کردن دشمن و وابستگان داخلی و منطقه ای آن ،ابتکار عمل را در صحنه نبرد از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد مقدس در هم‌افزایی با سایر نیرو‌های مسلح، علاوه بر پاسداری از حریم "استقلال"، "تمامیت ارضی" و " امنیت ملی"، با دیده‌بانی و برآورد محیط امنیتی پیرامونی و خنثی‌سازی ترفند‌های بازیگران آشوب‌ساز و پر هزینه کردن اقدامات ضدایرانی آنان، همواره نظام ظالمانه سلطه جهانی را هوشمندانه به چالش کشیده است و موفقیت و سربلندی خود و کشور در این عرصه را موجب عصبانیت شیطان بزرگ و اتخاذ تصمیم‌های احمقانه و زشت آمریکایی‌ها قرار داده است.

خدای بزرگ را شاکریم که به برکت نعمت وجودی "ارتشی مکتبی" و "سپاهی انقلابی"، نیرو‌های مسلح ما "حصار امنیت" و مایه اطمینان و آرامش خاطر ملت ایران هستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی از جمله در روز‌ها و هفته‌های اخیر با حضور مسئولانه و خدمات متواضعانه و پیشتازانه خود در امداد‌رسانی به سیل‌زدگان، جلوه‌های ماندگار، تابناک و درس‌آموز از "خدمت" و "فداکاری" برای مردم را ثبت کردند.

با پاسداشت مجاهدت‌های افتخار‌آمیز و جاودانه این نهاد مردمی و انقلابی، اقدام اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه در زمره سازمان‌های تروریستی جهان که بر خلاف قوانین رسمی و عُرفی بین‌المللی صورت پذیرفته است را بار دیگر محکوم و آن را ناشی از "عصبانیت" و "بن‌بست راهبردی" آنان در مواجهه با اقتدار، صلابت و قدرت معنوی و بازدارنده ایران قلمداد و اطمینان داریم این "تهدید" عقیم و تصمیم شکست خورده به فرصتی برای ارتقای "محبوبیت" و "مرجعیت" سپاه در مبارزه واقعی با تروریسم و ایفای نقش‌های نوین تعیین‌کننده برای ارتقای اقتدار و عزت ملی ایرانیان و جهان اسلام و "افول دشمن محتضر"، تحت منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تبدیل خواهد شد.

همچنین در این بیانیه سپاه ناحیه امام سجاد ع شهرستان قزوین دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، پاسداران، بسیجیان و به همه افرادی که در جبهه های مقاومت مقابل استکبار جهانی به رویارویی پرداخته اند تبریک عرض می کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سپاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حراست و پاسبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، توسعه این دستاوردها به اقصی نقاط عالم، تمدن سازی بر محوریت مکتب قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت بر اساس منویات حضرت امام (ره) و حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی از مهم‌ترین نقش‌های این نهاد مقدس محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر پاسداری از انقلاب اسلامی و دست آورده‌ای آن، نگهبانی از میراث گران بهای امام و شهدا، دفاع از مظلومان جهان و زمینه سازی ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف را از اهداف اصلی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات سپاه عنوان کرد: مقابله جدی با منافقین کوردل، مقابله جدی با رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و آبادانی کشور پس از جنگ تحمیلی، بصیرت افزایی حول محور تدابیر امامین انقلاب، تأمین امنیت شخصیت‌های علمی، معنوی و اماکن حساس نظام، حفاظت فرودگاهی، موفقیت در عرصه‌های مهم صنعت دفاعی و دانش بنیان، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی در منطقه، مقابله و همیاری از مردم در مقابل حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و… از مهم‌ترین اقدامات برجسته سپاه است.

وی با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین بین‌المللی کنسولگری هر کشور به عنوان خاک آن کشور محاسبه می‌شود و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی حق پاسخگویی و تنبیه متخاصم را طبق مقررات بین‌المللی برای ایران یک حق مسلم می‌داند.

هاشمی تاکید کرد: الحمدلله با قاطعیت تمام در محدوده نظامی آن‌ها را تنبیه کردیم که موجبات شادی ملت قهرمان و قدر شناس ایران اسلامی و مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم غزه و فلسطین را فراهم آورد.

کد خبر 6084794

دیگر خبرها

  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است