Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: هشتم اردیبهشت‌ماه کنسرت خیریه گروه رستاک به نفع سیل‌زده‌گان اجرا می‌شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از اجرای کنسرت خیریه گروه رستاک به نفع سیل‌زده‌گان خبر داد و اظهار داشت: اجرای این گروه روز یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه در دوسانس 19 و 22 در محل سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج به‌روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام درآمدهای ناشی از فروش بلیت در این دو اجراء به سیل‌زده‌گان کشور اختصاص می‌یابد، افزود: هنرمندان همواره به‌عنوان گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در زمان‌های مورد نیاز پا به عرصه نهاده و اخیراً نیز در جهت کمک به حل مشکلات و معضلات مردم سیل‌ده به صورت‌های مختلف فعالیت کرده‌اند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: هنرمندان کردستانی در حادثه سیل اخیر با برگزاری برنامه‌های مختلف همدردی خود را اعلام و گوشه‌ای از مشکلات بوجود آمده برای هموطنان را مرتفع ساختند و در یک اقدام خیرخواهانه 37 اثر از هنرمندان مطرح این دیار در طرح ملی سیلِ مهربانی در تهران به حراج گذاشته شد و تمام درآمد آن به سیل‌زده‌گان اختصاص یافت.

اجرای ارکستر فیلارمونیک به نفع سیل‌زده‌گان در کردستانگزارش تصویری تسنیم از کنسرت کیهان کلهراعلام جزییات تور کنسرت‌های حامد همایون در آمریکا/تالارهای میزبان معرفی شدند

وی یادآور شد: همچنین درآمد حاصل از اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان و نمایش «نگاهمان می‌کنند» به کارگردانی مازیار قبادی و برپایی نمایشگاه تجسمی هنرمندان از دیگر اقدامات انجام‌شده به نفع سیل‌زده‌گان بوده است.

مرادی گفت: علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با مراجعه به سایت پارس بلیت به آدرس www.parsbelit.com و یا حضوری به فروشگاه آدم برفی و گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند