Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این شرکت ، محسن نگارش گفت: سامانه یادشده فرآیند ثبت درخواست مشترکان را برای ساخت نیروگاه های خورشیدی تا سقف ظرفیت انشعاب تسهیل می کند.
وی افزود : از این پس فرآیند بازدید و تایید احداث نیروگاه، عقد قرارداد، نظارت در حین احداث و اتصال به شبکه و در نهایت پرداخت وجه به تولید کنندگان برق تجدید پذیر با بهره گیری از سامانه در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع یزد با اشاره با تاثیر منفی افزایش نرخ ارز بر توسعه مولدهای خورشیدی، ‌اظهار امیدواری کرد: حضور بسیج و نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد ، رونق مجددی به بازار کسب و کار خورشیدی در استان بدهد.
به گفته نگارش با بهره گیری از انرژی خورشیدی غنی در یزد، علاوه بر تامین برق پاک در محل مصرف، فرصت مناسبی را برای کسب درآمد از محل ساخت این نیروگاه ها فراهم می سازد.
وی یادآور شد: بیش از 90 نیروگاه خورشیدی کوچک دارای قرارداد خرید تضمینی با ظرفیت مجموع 1.5 مگاوات در استان به شبکه توزیع برق متصل است.
وی بیشترین تمرکز ظرفیت این نیروگاه ها را در شهرهای یزد،‌ نیر، تفت و میبد بیان کرد و گفت: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود در سامانه مهرسان می توانند در قسمت زیر سایت ها و در بخش انرژی های تجدیدپذیر وارد بخش راهنمای آن در وبسایت شرکت توزیع برق شوند.
استان یزد در توسعه نیروگاه‌های خورشیدی با افزایش تعداد این نیروگاه‌ها به 6 واحد و افزایش ظرفیت به 53.5 مگاوات در رتبه نخست کشور قرار دارد.
1968/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انرژی خورشیدی برق روابط عمومی کسب و کار یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند

قائم مقام مدیرعامل شرکت پلور سبز با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار زرند گزارشی از آخرین وضعیت این کارخانه را ارائه کرد.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار در این دیدار با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از تولید گفت: واگن سازی زرند با توجه به توان و بستری که در حوزه قطعه سازی دارد، باید جدا از ساخت واگن نسبت به جلب سرمایه‌های جدید اقدام کندو در این مسیر مقدمات بازدید چند شرکت خودرو سازی برای تولید بخشی از قطعات خود را در کارخانه واگن سازی فراهم کرده ایم که امیدواریم مجموعه مدیریتی این کارخانه از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اخذ مجوزات لازم خط تولید جدید این شرکت راه اندازی شود.

 همچنین در این جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • چشم ایران به برق خورشید روشن می‌شود؟
  • همدان صاحب ۳ نیروگاه خورشیدی جدید می‌شود
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود