Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:24:52 GMT

فرمانده کل ارتش انتصاب سردار سرلشکر جعفری را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۴۳۶

فرمانده کل ارتش انتصاب سردار سرلشکر جعفری را تبریک گفت

امیر سرلشکر موسوی در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در پیام امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردار سرلشکر جعفری آمده است:

حضور گرامی سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری

مسئول محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه

سلام‌علیکم؛

انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم فرمانده معظم کل قوا به مسئولیت خطیر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) را که نشان از اعتماد معظم‌له به حضرتعالی دارد را صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم در این سنگر نیز همچون سال‌های خدمت صادقانه و اثرگذار در کسوت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفق و مؤید بوده و خشنودی ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را کسب فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


            انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبريك فرمانده كل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با فرمانده قرارگاه پشتیبانی استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل اتباع، فرمانده قرارگاه انتظامی استان، مسئول حراست و سایرهمکاران ذیربط تشکیل گردید درخصوص نحوه اعزام مامورین بدرقه و همچنین رعایت موارد امنیتی درطول اعزام به مبادی مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ابراهیم اصلانی برحفظ حرمت و رعایت حقوق انسانی اتباع غیرمجاز تاکید نمود و گفت ضمن رعایت اصول حفاظتی و امنیتی، مامورین بدرقه ملزم به رعایت آداب و برخورد اسلامی و انسانی با اتباع غیرمجاز می باشند. 

نودهی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل اتباع گفت حفظ امنیت مامورین با رعایت موازین اخلاقی و انسانی دربرخورد با اتباع غیرمجاز از خطوط قرمز ما بوده و همکاران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را در اعزام امن اتباع غیرمجاز به مرز انجام خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر
  • سپهبدی که به رهبر انقلاب، پیشنهاد درجه سرهنگی داد! + فیلم
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات