Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:30:01 GMT

مسیر رودخانه تلار در شیرگاه لایروبی می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۵۶۹

مسیر رودخانه تلار در شیرگاه لایروبی می شود

درسیلاب های اخیر مازندران و طغیان رودخانه تلار بیش از 103 میلیارد تومان به بخش های مختلف راه و معابر شهری و روستائی ، راه و معابر اصلی و فرعی، آب و فاضلاب شهری، روستائی و آب منطقه ای، برق، مسکن، کشاورزی و واحدهای تجاری و صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی خسارت وارد شد.
سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جلوگیری از خسارت احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو، لایروبی 6 کیلومتر از مسیر این رودخانه که از درون شهر شیرگاه می گذرد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون 2 دستگاه بولدوزر و بیل مکانیکی در بستر رودخانه تلار که از مسیر شهر شیرگاه می گذرد در حال لایروبی هستند.
به گفته فرماندار سوادکوه شمالی با انجام این کار شهرستان بویژه شهر شیرگاه در برابر بارندگی ها اخیر مصون خواهد ماند و مشکلی پیش نخواهد آمد .
وی همچنین در خصوص ایمنی پل های شهر شیرگاه گفت که در این شهر هفت پل سنتی و صنعتی وجود دارد که محل تردد مردم وخودروها است.
انصارالحسینی اضافه کرد: بجز پل تاریخی نارنج بن شهرستان که در سیلاب های چند وقت قبل تخریب شد دیگر پل ها مشکلی ندارند و تردد بر روی آنها امکانپذیر است.
شهرستان سوادکوه شمالی شامل شهر شیرگاه و 2 بخش نارنجستان و مرکزی است و شهر شیرگاه بخاطر داشتن پل های متعدد به آن 'شهر پل ها ' می گویند.
وی همچنین اعلام کرد: برای اینکه در بارندگی های پیش رو برای مردم مشکلی پیش نیاید از طریق رسانه ها هشدارهای لازم در خصوص اینکه کنار رودخانه اطراق نکنند و یا از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند، داده شد.
2096/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آب و فاضلاب برق کشاورزی مسکن شیرگاه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال)، آزادراه تهران - شمال و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) ترافیک سنگین برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد

- تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت)

*در ضم محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- تردد روان

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد - طالقان

محورهای دارای انسداد فصلی سروآباد - پاوه سی سخت - پادنا گنجنامه - تویسرکان وازک - بلده پونل - خلخال کد خبر 739159

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی