Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کوثر علیاری کودک 6 ساله زنجانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا (2017) دپیلم افتخار کسب کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدنقی صالحی، امروز با اعلام این خبر،افزود: عضو هنرمند کانون پرورش فکری زنجان، در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا که با موضوع « به ستاره‌ها، آینده‌ دنیا نگاه کنید » عضو هنرمند مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون پرورش فکری زنجان موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مسابقه بین‌المللی که با همکاری دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) برگزار شد، تلاش داشت آگاهی نسل جدید را در مورد موضوع‌های اجتماعی پیرامون طبیعت جهان با کمک سلاح قدرت‌مند آموزش بالا ببرد.

این مسئول ادامه داد: برهمین اساس، در بخش نقاشی این مسابقه، دیپلم افتخار و تقدیرنامه نماینده سازمان ملل متحد به  کوثر علیاری  6 ساله زنجانی از مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 از زنجان تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا،سه هزار و 502 اثر از 34 کشور جهان شرکت داده شده بود که هشت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به افتخار آفرینی در این رقابت شدند.

صالحی، در پایان، اضافه کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 234 اثر نقاشی، پوستر و نقاشی دیواری اعضای خود را به این مسابقه بین‌المللی هنری در اسپانیا ارسال کرده بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسپانیا جهان دیپلم فرهنگی هنری نقاشی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

 

این نمایشگاه با ۳۳ شرکت کننده از شهرهای مختلف و ۵۲ اثر نقاشی به همت استاد « شهلا کوهستانی» و با مدیریت هنری «سایه پارسایی» با مشارکت برج آزادی و موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق برگزار می شود. 

هدف از برگزاری نمایشگاه «بهار رنگ ها » ترویج قصه‌های کودکانه و عامیانه ایرانی با بهره گیری از خلاقیت کودکان می‌باشد .

علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه ۷ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

خبرنگار:نسترن اسکندرپور 

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟