Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا مصری از بی‌توجهی دولت نسبت به وضعیت معیشت بازنشستگان ایثارگر و رزمندگان معسر انتقاد کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: ما در قانون برنامه ششم توسعه برای افرادی که در طول ۸ سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی، جنگی و امنیتی حضور داشته و خدمت کرده‌اند، فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفتیم که به حقوق آن‌ها اضافه شود، اما متأسفانه سازمان برنامه و بودجه تنها به حقوق شاغلان فعلی این مبلغ در نظر گرفته شده را اضافه کرده و به بازنشستگان ایثارگر حتی یک ریال هم اضافه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آیا این دور از انصاف نیست که فردی که به مدت ۸ سال در مناطق جنگی خدمت کرده را از اینگونه مزایا محروم کنیم؟ این در حالی است که در ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری به صراحت گفته که این میزان فوق‌العاده باید هم برای کارمندان و هم برای بازنشستگان زمان جنگ لحاظ شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: ما در قانون مصوب کردیم که میزان ۴۰۰ هزار تومان به حقوق کارمندان اضافه شود، اما در این مورد باز هم رزمندگان معسر مورد ظلم واقع شدند که حتی یک ریال به مبلغ ۶۰۰ هزار تومانی که دریافت می‌کنند، اضافه نشد، این افراد با توجه به گرانی موجود چطور باید امرار معاش کنند.

مصری اظهار داشت: ما ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای تأمین مایحتاج مردم در نظر گرفتیم، اما در شرایط کنونی گوشت دولتی وارداتی هر کیلو ۹۰ هزار تومان به مردم عرضه می‌شود که می‌طلبد تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش حقوق بازنشستگان افزایش حقوق ایثارگران صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت

جعفر امیرآبادی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

 امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳