Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:13:12 GMT

تولیت آستان قدس رضوی انتصاب فرمانده سپاه را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۷۳۰

تولیت آستان قدس رضوی انتصاب فرمانده سپاه را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مروی با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار جناب آقای حسین سلامی، انتصاب جنابعالی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا که بیانگر حسن اعتماد معظم‌له و کارنامه درخشان آن برادر مؤمن و انقلابی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با حضور جنابعالی در جایگاه فرماندهی این نهاد مقدس، دوران جدیدی در آستانه گام دوم انقلاب، با قدرت و جدیت بیشتری آغاز شود و در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج (ع) توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

کد خبر 4597280

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سردار سلامی مشهد احمد مروی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر(عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.   در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد. سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاوردهای انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.      

دیگر خبرها

  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران