Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@06:45:23 GMT

تصاویر «شهر مهربانی» را در شیراز ببینید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۸۲۶

تصاویر «شهر مهربانی» را در شیراز ببینید

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی ضمن اعلام این خبر گفت: در حادثه تلخ سیل شیراز شاهد صحنه‌هایی زیبا از همدلی و مهربانی مردم شیراز بودیم که این مهربانی در قاب تصویر عکاسان ثبت شده است و هدف از برگزاری نمایشگاه «شهر مهربانی» نیز پاسداشت روحیه مردم داری، یاریگری، مهربانی و ترویج این ویژگی نیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در نمایشگاه «شهر مهربانی» تعداد 50 عکس تولید شده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و روابط عمومی حوزه‌های مختلف شهرداری شیراز و عکاسان خبری در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» در ایستگاه قطارشهری امام حسین(ع) با استقبال شهروندان روبه‌رو شد، اضافه کرد: این نمایشگاه هم‌اکنون در ایستگاه قطار شهری «نمازی» برپاست و پس از آن طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سایر مکان‌هایی عمومی همچون ایستگاه قطار شهری «میرزای شیرازی» به نمایش در خواهد آمد.
دهقانی ضمن یادآوری جلوه‌هایی از ایثار، هدلی و مهربانی مردم شیراز در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی گفت: پس از این حوادث تلخ شاهد صحنه‌هایی از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی نیروهای شهرداری، سایر دستگاه‌های اجرایی و همیاری شهروندان بودیم که گوشه‌ای از این فعالیت‌ها در نمایشگاه «شهر مهربانی» به تصویر کشیده شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي شهر مهرباني سيل شيراز نمايشگاه عكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز جمعی از دوستداران طبیعت در اقدامی نمادین و به صورت خودجوش پارک جنگلی چغاسبز را از پسماند‌ها و آلودگی‌های محیط زیستی پاکسازی کردند.

این برنامه فرهنگی امروز با شرکت ۲۰۰ نفر از مردم و مسئولان انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز