Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@16:21:23 GMT

سقوط چهار طبقه‌ای نوزاد از آغوش مادر!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۹۹۶

سقوط چهار طبقه‌ای نوزاد از آغوش مادر!

گریه‌های مهرسام پنج ماهه با اتفاق تلخ و هولناکی قطع شد. پسربچه‌ای که بعد از اشک‌های بی‌امانش درنهایت از طبقه چهارم محل زندگیشان سقوط کرد و روی تخت بیمارستان سطح هوشیاری‌اش صفر شد. این نوزاد از بغل مادرش به پایین پرتاب شد و حالا ماموران کلانتری درحال بررسی و تحقیقات بر روی این حادثه معمایی هستند. این درحالی است که مشخص شده مادر این نوزاد سابقه بیماری روانی داشته و دوبار در بیمارستان روانی بستری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شهروند، ساعت چهار بعدازظهر روز پنجشنبه بود که این اتفاق به ماموران پلیس گزارش شد. بلافاصله ماموران کلانتری ١٤٩ امامزاده حسن برای بررسی ماجرا راهی محل شدند. آن‌ها پس از حضور در صحنه با جسم نیمه‌جان طفلی پنج ماهه روبه‌رو شدند که از بلندی به پایین پرتاب شده بود. این پسر پنج ماهه درحالی‌که بشدت از ناحیه سر آسیب دیده و روی آسفالت کوچه افتاده بود، بلافاصله از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تیم کلانتری هم تحقیقات اولیه خود را کلید زد و سراغ خانواده این بچه رفت. تحقیقات از خانواده این کودک نشان داد پدر و مادرش در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده، زندگی می‌کنند و لحظه حادثه این بچه در آغوش مادرش بوده است. بلافاصله مادر ٢٥ ساله این کودک دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

او درحالی‌که بشدت ترسیده و حال بدی داشت، در بازجویی‌ها گفت: «اصلا عمدی در کار نبود. مهرسام مرتب گریه می‌کرد و اصلا ساکت نمی‌شد. هرکاری می‌کردم آرام نمی‌شد. برای این‌که گریه‌اش قطع شود، پنجره را باز کردم تا او بیرون را ببیند. اما باز هم گریه و تقلا می‌کرد. تا این‌که نفهمیدم چه شد که از دستم رها شد و روی زمین افتاد. هنوز هم شوکه‌ام و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.»

در ادامه از پدر تحقیقات صورت گرفت که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و اصلا ماجرا را ندیده است.

او به ماموران گفت: «همسرم سابقه بیماری اعصاب دارد، ولی اصلا در این ماجرا مقصر نیست. من عاشق همسرم هستم و به هیچ عنوان دوست ندارم که دستگیر شود. هیچ شکایتی هم از او ندارم. ما سه‌سال است که با هم زندگی می‌کنیم و در این مدت هیچ مشکلی با همسرم نداشتم.»

سرهنگ محمدرضا ملکوتی، رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن درباره این پرونده گفت: «در حال حاضر پرونده‌ای با هماهنگی مرجع قضائی تشکیل شده و مادر که دستگیر و به کلانتری دلالت شده بود، با اعلام گذشت پدر کودک و این‌که حال مساعدی نداشت، آزاد شد، اما تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.»

همچنین مشخص شد طفل در مراکز درمانی بستری است و حالش بشدت وخیم گزارش شده و تا لحظه تنظیم این خبر سطح هوشیاری‌اش به صفر رسیده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سقوط نوزاد کودک مادر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند