Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@19:14:54 GMT

جلد دوم کتاب قصرشیرین شهر خاطره ها رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۰۰۸

به گزارش خبرنگار ایرنا، این کتاب در 640 صفحه و در سه فصل شامل معرفی قصرشیرین و پتانسیل های شهرستان، 500 قطعه عکس از مناظر قدیمی و همچنین اسناد قدیمی از اوایل دوره قاجار به چاپ رسیده است.
جلد اول کتاب قصرشیرین شهر خاطره ها اثر محسن پروانه جوان قصرشیرینی نیز در سال 94 با 800 قطعه عکس از مناظر و اماکن قدیمی شهرستان قصرشیرین از 130 سال گذشته تاکنون و در پنج فصل انتشار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار قصرشیرین در آیین رونمایی از این کتاب گفت: تلاش این هنرمند در تهیه و تدوین این اثر ارزشمند می تواند مشوقی برای سایر جوانان و هنرمندان باشد.
مرادعلی تاتار افزود: رشادت های مردم قصرشیرین بر کسی پوشیده نیست و مرزنشینان این شهرستان در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی حماسه های بی بدیلی از خود به نمایش گذاشتند از این رو می توان با همت هنرمندان و مولفان این رشادت ها را به رشته تالیف درآورد.
وی اضافه کرد: امروز با گسترش فضای مجازی کمتر به موضوع کتاب و کتاب خوانی پرداخته می شود که باید تلاش کنیم جایگاه کتاب را حفظ و آن را بیش از پیش در جامعه ماندگار و ارتقا دهیم.
سحر پوره رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین نیز در این مراسم گفت: معرفی شهرستان قصرشیرین و ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه و همچنین آشنایی با قدمت و تاریخ این دیار از اهداف مولف کتاب قصرشیرین شهر خاطره ها است که در 2 جلد به آن پرداخته است .
محسن پروانه مولف کتاب قصرشیرین شهر خاطره ها نیز با ارایه گزارشی در خصوص معرفی این کتاب مصور، از سختی ها و تلاش چهار ساله در جمع آوری عکس ها و همچنین تلاش برای معرفی این منطقه و شناساندن آن به همگان سخن گفت و خواستار حمایت مسئولان از هنرمندان برای خلق آثار هنری شد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه دوران دفاع مقدس فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای مجازی قصرشیرین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

کد خبر 6079691 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • رونمایی از کتاب شهید طهرانی‌مقدم به نام «مرد ابدی»
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»