Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقبال خوبی از بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان به عمل آمده است.

طرفداری- به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند با توجه به استقبالی که شاهد هستیم این احتمال وجود دارد که برای روز مسابقه پرسپولیس-سپاهان هیچ قطعه بلیتی برای عرضه حضوری در ورزشگاه باقی نماند. وقوع یا عدم وقوع این امر حتما در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو برای هوادارانی که برای حضور در این دیدار تصمیم قطعی گرفته‌اند و به ویژه از دیگر شهرها قصد سفر به تهران را دارند، بهتر خواهد بود تا هر چه سریعتر نسبت به خریداری الکترونیک بلیت مسابقه از تنها سایت عرضه کننده آن یعنی gishe3.com  اقدام نمایند تا قبل از برنامه‌ریزی برای این منظور از در اختیار داشتن مجوز ورود به ورزشگاه آزادی اطمینان حاصل نمایند.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند در حال حاضر تمام ظرفیت بلیت جایگاه و روبروی جایگاه با استقبال هواداران به فروش رسیده است و بلیتی برای عرضه از این بخش‌های ورزشگاه وجود ندارد.

همچنین از هواداران عزیز تقاضا داریم اطلاعیه‌ها و پیام‌های مندرج در سایت gishe3.com را با دقت مطالعه نمایند. به ویژه از نهایی شدن خرید خود که با دریافت کد رهگیری مشخص می‌شود، اطمینان کامل حاصل نمایند تا در ورزشگاه دچار مشکل نشوند.

همچنین بلیت فروشی الکترونیک به هیچ وجه در روز برگزاری مسابقه صورت نمی‌گیرد و پایان عرضه الکترونیک ساعت 23 روز قبل از برگزاری مسابقه است، پس در هیچ یک از بازی‌ها کار را به روز آخر موکول نکنید.

به نقل از فارس، همچنین یادآوری می‌شود که فروش الکترونیک بلیت از ساعت 23 تا یک بامداد انجام نخواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم