Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:00:45 GMT

۳۰۰ عنوان از انتشارات شهید کاظمی در راه نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۱۸۳

۳۰۰ عنوان از انتشارات شهید کاظمی در راه نمایشگاه کتاب

به گزارش ایکنا؛ این انتشارات در مجموع با ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور خواهد داشت که از این تعداد، ۴۰ عنوان برای بار نخست عرضه خواهد شد که تعداد ۸۰ عنوان کتاب در سال ۹۷ تولید شده است.

از جمله آثار جدید که در قالب داستان و رمان از سوی این انتشارات عرضه می‌شود، کتاب‌هایی است از محمد علی جعفری، حمید حسام، سید محسن امامیان، فائضه حداد غفاری، حسن و حسین شیردل، سید محمد ستاری وفایی، بهزاد دانشگر، زینب عرفانیان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

کتاب «سعی هشتم» روایتی جدید از زندگی حضرت هاجر، نوشته سید محسن امامیان، «عروسی لاکچری» نوشته محمد علی جعفری دربردارنده مجموعه داستان کوتاه و «دهلیز انتظار» اثر حمید حسام، «سقف سفید و تاتیک» اثر حسن و حسین شیر دل، «دوستت دارم دمشق» به کوشش جمعی از نویسندگان جوان از جمله مجموعه کتاب‌هایی یاد کرد که در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد.

همچنین در بخش مدافعان حرم می‌توان به کتاب‌های «هفت روز دیگر» (روایت زدگی شهید سالخورده) نوشته مصیب معصومیان، «من می‌مانم تو برگرد» (شهید قبادی) نوشته صادق عباسی ولدی، «تیدا» (زندگی شهید حیدر جلیلوند) به قلم شهلا پناهی، «راز پلاک سوخته» (خاطرات و دست‌نوشته‌های شهید طهماسبی) اثر علی ابراهیمی، «سرمشق» خاطرات منتشر نشده از شهید محسن حججی به کوشش موسسه شهید کاظمی اشاره کرد.

همچنین قرار است دو اثر از حمید داوود آبادی که شامل «سی و هفت سال» (داستان ربودن حاج احمد متوسلیان؛ طولانی‌ترین گروگان‌گیری قرن) و کتاب «ناگفته‌ها» (ناگفته‌های ۴۰ سال انقلاب و دفاع مقدس زندگی حمید داوود آبادی) نیز در این دوره از نمایشگاه عرضه شود.

در بخش ترجمه نیز انتشارات شهید کاظمی اقدام به ترجمه تعدادی از کتاب‌های برگزیده و پرفروش با محوریت فرهنگ مقاومت کرده است که از جمله این موارد می‌توان به کتاب «از افغانستان تا لندنستان»، «تاریخ درخشان آل سعود»، «پدر معنوی حزب الله» و «عطش» اشاره کرد. این مجموعه با ترجمه وحید خضاب منتشر شده است.

این انتشارات با ۱۵ کتاب ترجمه شده در بخش بین‌الملل حاضر خواهد شد و این کتاب‌ها به همت واحد بین الملل نشر شهید کاظمی به زبان عربی ترجمه و همزمان در کشور‌های عربی، چون عراق، سوریه، لبنان و... عرضه می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: انتشارات شهید کاظمی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد