Web Analytics Made Easy - Statcounter

در  هفته سی‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک تیم قشقایی شیراز در دیداری که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود، مهمان تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته سی‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فردا سوم اردیبهشت ماه با 7 دیدار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مس رفسنجان  با خونه به خونه، بادران تهران با آلومینیوم اراک، کارون اروند خرمشهر با قشقایی شیراز، شهرداری تبریز با گل ریحان البرز، فجر سپاسی با مس کرمان، گل گهرسیرجان با شهرداری ماهشهر و سرخپوشان پاکدشت با شاهین شهرداری بوشهر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

تیم قشقایی شیراز در دیداری که فردا ساعت 17 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود، مهمان تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر است. حسین زیاری، هادی طوسی، غلامرضا محمدی و حامد صادقی جو داوری این مسابقه را بر عهده دارند. 

قشقایی شیراز از مجموع 28 بازی توانسته 10 برد، 6 مساوی و 12 باخت را در کارنامه خود ثبت کند و با 24 گل زده و 32 گل خورده با 36 امتیاز در رده نهم جدول لیگ قرار گرفته است. 

لیگ دسته اول فوتبال| جدال قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل برای کسب امتیازبرتری شاگردان میثاقیان مقابل قشقایی شیراز در لیگ دسته اول فوتبال + فیلممصاف همسایه‌ها در آخرین بازی سال 97؛ رقابت قشقایی شیراز با آلومینیوم اراک

تیم قشقایی در هفته سی‌ام موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد نود ارومیه بگذرد و 3 امتیاز این بازی را کسب کند اما در 2 بازی بعدی یعنی در هفته سی و یکم مقابل شاهین شهرداری بوشهر 2 بر صفر و در هفته سی و دوم مقابل خونه به خونه بابل با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد. 

کارون اروند خرمشهر نیز از مجموع 28 بازی توانسته 5 برد، 10 مساوی و 13 باخت را در کارنامه خود ثبت کند و با 25 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. 

این تیم برای بقا در لیگ دسته یک امیدوار به کسب 3 امتیاز دیدار برابر قشقایی شیراز است، کسب این 3 امتیاز می‌تواند خیال آنها را برای ماندن در لیگ راحت کند. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو