Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فولادوند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: بازسازی مدارسی که در استان های سیل زده آسیب دیده اند عزم ملی می خواهد و بخشی از بازسازی و کمک رسانی ها را خیرین مدرسه ساز برعهده گرفته و وارد عمل شده اند و بخشی دیگر اعتبارات اضافه برسازمانی است که دولت در اختیار نوسازی می گذارد و به طور کل باید این اقدامات انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع مهم این است که همه پای کار هستند.

وی افزود: برای امداد رسانی به هموطنان سیل زده همه پای کار ایستاده اند، از کمک های مردمی، آموزشی و مشاوره ای در حال انجام است. در حوزه گلستان، لرستان و خوزستان اعضای خانواده آموزش و پرورش خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه می کنند. آموزش و پرورش در حوزه آموزشی در مناطق سیل‌زده برنامه‌ریزی کرده و برای جبران وضعیت درسی دانش‌آموزان اقدام خواهد کرد، همچنین کمک‌ها و خدمات مشاوره‌ای برای سلامت روانی و جسمی سیل‌زدگان در حال انجام است و با این اقدام مهم شاید بتوانیم کمک کوچکی به این افراد کرده باشیم.

فولادوند ادامه داد: همکاران ما اعلام آمادگی کرده اند و نیروه ها را در بخش های آموزش و مشاوره در گروه های مختلف به مناطق سیل زده اعزام خواهیم کرد تا در کنار هموطنان عزیزمان حاضر شوند. ستادها مأمور شدند که کمک‌های دانش‌آموزان، اولیا، فرهنگیان و همچنین بازنشستگان آموزش و پرورش را به دست سیل‌زدگان برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: ساختمان های آموزش و پرورزش در مناطق سیل زده به طور کامل تخریب نشده است و بخش هایی را که سالم مانده اند در اختیار هموطنان قرارداده ایم.

انتهای پیام/

28 / 167 فولادوند بازسازی امدادرسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فولادوند بازسازی امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی