Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:39:56 GMT

رعایت نکردن اصول ابتدایی کار دست فوتبال ایران داد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۲۴۷

رعایت نکردن اصول ابتدایی کار دست فوتبال ایران داد

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین احکام انضباطی خود، فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های سایپا و ذوب آهن را بابت تخلفاتی که جزء ابتدایی ترین اصول حرفه ای محسوب می شود، نقره داغ کرد.

به گزارش ایرنا از کنفدراسیون فوتبال آسیا، در فهرست احکام انضباطی «ای اف سی»؛ فدراسیون فوتبال ایران را ابتدا به دلیل حاضر نشدن نماینده بازیکنان در نشست خبری پس از دیدار با چین با توبیخ کتبی رو به رو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه نیز، ای اف سی با اشاره به دیدار تیم های ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا 2019، فدراسیون فوتبال کشورمان را به دلیل استفاده نکردن بازیکنان از نشان مخصوص رقابت ها با هزار دلار جریمه نقدی جریمه کرد.
در احکام صادره از سوی کمیته انضباطی ای اف سی در خصوص باشگاه ها، تیم ذوب آهن به دلیل ورود هوادارنش پس از بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم کویتی به پرداخت 4 هزار 500 دلار جریمه محکوم شد.
تیم سایپا که از راه یابی به لیگ قهرمانان 2019 آسیا ناکام ماند نیز به دلیل ورود هوادارانش به محدوده اطراف زمین پس از دیدار مقابل پنجاب و همچنین ورود افراد متفرقه به رختکن، در مجموع هشت هزار دلار جریمه شد.
ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اي اف سي فدراسيون فوتبال جريمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد