Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@12:45:11 GMT

یک هزار کالای اساسی در آق قلا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۴۲۰

یک هزار کالای اساسی در آق قلا توزیع شد

توزیع کالاهای اساسی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین سیل زدگان گلستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ توزیع 4 هزار قلم کالای اساسی ازسوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روز گذشته بین خانواده های سیل زده آغاز شد .

در مرحله اول یکهزار قلم کالای اساسی بین 50خانوار آق قلایی توزیع شده ات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هزار قلم کالای دیگرسهمیه گلستان، با فراهم شدن شرایط لازم، بزودی در مناطق سیل زده توزیع خواهد شد.

بسته های اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شامل پنج قلم جنس یخچال، فرش، اجاق گاز، دو تخته پتو و سرویس قابلمه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد کشور با سفارش حل نمی شود

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران روز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳) با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران با حضور در بیت حضرت آیت الله جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه باید ارتباط خود را با امام زمان محکم کنیم، اظهار داشتند: جامعه ای می تواند از جاهلیت نجات پیدا کند که ارتباطش با امام زمان محکم باشد. امام معصوم می فرماید «مَنْ مَاتَ وَ لَمْ یعْرِفْ إِمَامَ زَمَانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیة».

ایشان ادامه دادند: ارتباط با امام، یا ارتباط فیزیکی یا امثال ذلک است که عده زیادی می رفتند خدمت امام و سلام می کردند و یک تأدّبی بود؛ اما قسمت مهم، ارتباط با امامت اینهاست. ارتباط با امامت، این است که همه کارهای ما مأموم کار آنها باشد. تفکر ما، تدین ما، تعهّد ما، اینها مأموم باید باشد و در امامت وجود مبارک حضرت، تعقلات عقلی داشته باشیم، تفقّه، تدین و تمدّن داشته باشیم.

معظم له بیان داشتند: ما یک تدین داریم یک تمدّن داریم و یک کشورسازی که در شرایط کنونی، اینها همه باید مأموم باشد و اگر در این امور اساسی کشورداری مأموم امامت امام شدیم، آن وقت دین ما دین اسلام خواهد بود و اگر نه، فقط حضرت را برای زیارت و ثواب و استجابت دعا و شفای مریض و نامه و اینها باشد، آن بیان نورانی که «مَنْ مَاتَ وَ لَمْ یعْرِفْ إِمَامَ زَمَانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیة»، حاصل نمی شود.

ایشان با بیان اینکه ما امامتی می خواهیم که تدین ساز و تمدن ساز باشد، بیان داشتند: زیارت و دعا و اینها سرجایش محفوظ است و ثواب خاص خودشان را دارند، توسل به امام معصوم در همه حال [چه حاضر و چه غایب] اثر دارد، اما اگر یک کشوری بخواهد تدین پیدا کند که تدین او تمدن ساز باشد، این باید ببیند امامش چکار کرده است؟ رابطه داخلی چکار کرده؟ باید جهان را بشناسد، الآن که کل جهان یک دهکده است، با چه کسی بجنگند؟ با چه کسی نجنگد؟ چرا بجنگد؟ بیخود نجنگد! پس اگر کسی بخواهد تمدن درست کند، باید ببیند امام چه گفته است؟

معظم له ابراز داشتند: اداره اقتصاد کشور با سفارش حل نمی شود، بلکه اقتصاد و تولید را اگر کسی بخواهد اداره کند، این یک علم است، و لذا باید در کشورداری اول تدین و تمدن پیدا کرد و اگر کسی بخواهد تمدن درست کند، باید ببیند امام چه گفته است؟ این بیان نورانی حضرت امیر(ع) است مَنْ وَجَدَ مَاءً وَ تُرَاباً ثُمَّ افْتَقَرَ فَأَبْعَدَهُ اللَّه‏ / کشوری که آب دارد خاک دارد اما اینقدر گرانی و گرسنگی و فقر و فلاکت و اینها باشد؛ این درست نیست.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان
  • اقتصاد کشور با سفارش حل نمی شود
  • ۹۰ درصد پیله تر گلستان برای فرآوری به دیگر استان‎ها منتقل می شود
  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود