Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:58:05 GMT

۱۰۷۱ زندانی در اردبیل مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۴۴۴

۱۰۷۱ زندانی در اردبیل مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند

مدیرکل زندان‌ ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: ۱۰۷۱ زندانی در اردبیل مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مراد فتحی ظهر امروز در نشستی با فرماندار خلخال اظهار داشت: آمار ورودی به زندان‌های  استان اردبیل در سال گذشته 13 درصد کاهش یافته و خوشبختانه یک هزار و 71 زندانی در اردبیل مشمول عفو  مقام معظم رهبری شدند و از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تلاش دستگاه قضائی استان فرهنگ‌سازی، اطلاع‌ رسانی از آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم کیفری در جامعه است که در تلاش هستیم امر کاهش ورودی زندانیان جرائم کیفری را در استان نهادینه کرده و به این هدف مهم تمرکز بیشتری داشته باشیم.

26 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان اختصاص یافت‌تعداد زندانیان مشمول عفو گسترده از 94هزار نفر گذشت؛ آزادی 2600 زن زندانیآزادی یک سوم زندانیان خراسان شمالی؛ حاشیه‌نشینی معضل اول استان است

 مدیرکل زندان‌‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: سه هزار و 253 درخواست به شورا‌های حل اختلاف مستقر در زندان‌ های استان ورودی داشتیم و 466 حکم جایگزین حبس در استان صادر شده است که می‌تواند کاهش آسیب‌های اجتماعی را یک تهدید برای خانواده‌ها است فراهم کنیم.

فتحی بیان کرد: در تلاش هستیم اجرای طرح جایگزین حبس را نیز در استان به شکل مناسبی اجرا کنیم که این مسئله در کاهش آمار جمعیت کیفری زندان به دنبال خواهد داشت و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته گذشت شکات و تسهیلات این مهم را نیز ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تداوم برگزاری جشن گلریزان و کمک‌رسانی خیران در این زمینه شایسته تقدیر است و در این زمینه درصدد برای توسعه این برنامه‌ها هستیم تا بتوانیم در امر آزادسازی زندانیان به شکل مناسبی عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته