Web Analytics Made Easy - Statcounter

والدانو از نیاز رئال مادرید به جذب مهاجمی متفاوت با بنزما می گوید.

طرفداری - خورخه والدانو، سرمربی و مدیر سابق رئال مادرید می‌گوید این باشگاه باید مهاجم جدیدی در تابستان به خدمت بگیرد.

به گزارش AS، والدانو می‌گوید:

اتفاق جالبی در بازی با بیلبائو رخ داد. بیل در اولین لمس توپش هو شد ولی بعد که چند حرکت خوب کرد، تشویق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی هواداران از او انتظارات زیادی دارند. درخشش در فینال‌ها برگ برنده بیل در این مدت بوده ولی از لحاظ ثبات در حد و اندازه‌های مورد انتظار نبوده است. اینکه رئال مادرید می‌خواهد با فروش بیل، منابع مالی لازم برای خریدهایش را فراهم کند، چندان منطقی نیست چون در این صورت بیل در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. بیل، اولویت زیدان نیست و او سعی دارد به بقیه بازی بدهد و آنها را امتحان کند.

بنزما؟ او حالا در فاکتورهایی می‌درخشد که از او انتظار نمی‌رفت. سال گذشته بنزما یک شماره 10 با شم گلزنی بود ولی حالا همزمان هر دو کار را انجام می‌دهد. او حس می‌کند نقش مهمی در تیم دارد. در حال حاضر هیچ کس مهم تر از او در تیم نیست. حالا هواداران به ارزش‌های او واقف هستند. ولی رئال مادرید اشتباه خواهد کرد اگر گلزن دیگری جذب نکند. باید مهاجمی متفاوت با بنزما جذب شود. خرید بازیکنی که جای بنزما را بگیرد، دشوار است و لازم هم نیست هزینه گزافی در پست شماره 9 انجام شود. هزینه‌ها باید در خط میانی انجام شود و مهاجمی که گل بزند و با نیمکت نشینی مشکلی نداشته باشد. یوویچ همان بازیکن موردنظر است. مهاجمی قدرتمند و باکیفیت که در جمع مهاجمان درجه یک نبوده و طبعا با نیمکت نشینی کنار می‌آید.

زیدان؟ بر عهده گرفتن هدایت چنین تیمی فقط از زیدان برمی‌آمد. زیزو با ایده‌های کاملا شفاف به استقبال فصل آینده خواهد رفت و از حالا حرف از تغییر سیستم بازی تیمش می‌زند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!