Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام کمیته مسابقات این فدراسیون زمان ثبت نام مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته اسکیت روز 3 اردیبهشت ماه آغاز و تا 8 این ماه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فدراسیون تیراندازی، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم رقابت‌های آزاد تیراندازی به اهداف پروازی در رشته اسکیت 11 تا 13 اردیبهشت ماه در محل سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی خبرگزاری برنا مجموعه ورزشی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در سومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی تیم میکس تفنگ «۱» کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹/۹ امتیاز و با ۰/۶ اختلاف نسبت به تیم چهارم از صعود به دیدار رده‌بندی بازماند و پس از چهار تیم اروپایی، به عنوان نخستین تیم آسیایی در رده پنجم ایستاد.   تیم میکس تفنگ «۲» کشورمان با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و هادی غرباقی با ۶۲۷ امتیاز چهاردهم شد.   امروز ۲۷ فروردین و در روز چهارم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ انفرادی و تپانچه ۲۵ متر زنان رقابت خود را آغاز می‌کنند.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد