Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 88 MB

اصغر همت متولد ۲۷ آذر ۱۳۳۱ در شیراز، بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد، وی همسر افسر اسدی بازیگر است، اصغر همت از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ها روی آورد. وی در سال ۱۳۵۹ در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصغر همت سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد

کامل‌ترین نسخه «بینوایان» با حضور جمعی از بازیگران شناخته‌شده تئاتر و سینما به صورت صوتی منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب به عنوان یکی از آثار صوتی رادیو گوشه (بخش صوتی نشر چشمه) منتشر می‌شود و اولین قسمت آن روز یکم فروردین‌ماه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در خوانش این کتاب، مسعود کرامتی (ژان والژان)، مجید آقاکریمی (ژاور)، مهتاب نصیرپور (فانتین)، رضا بهبودی (پدر روحانی)، ترمه وثوق (کودکی کوزت)، بهار کاتوزی (جوانی کوزت)، هوتن شکیبا (تناردیه)، ستاره پسیانی (خانم تناردیه)، نیما رییسی (ماریوس) و... حضور دارند. همچنین بانیپال شومون، سهیل مستجابیان، مجید یوسفی، علیرضا ناصحی، سوگل خلیق، الهام اخوان، ناهید مسلمی، نگار نیک‌دل، لیلی فرهادپور، ژولیوت رضاعی و ... از دیگر چهره‌هایی هستند که در خوانش این کتاب همکاری کرده‌اند. اشکان عقیلی‌پور نیز راوی داستان است.

فرزانه ابراهیم‌زاده، مدیر این پروژه توضیح داد که تاکنون نسخه‌های گوناگونی از کتاب «بینوایان» در کشورمان منتشر شده اما هیچ کدام از ترجمه‌ها کامل نبوده است.

او ادامه داد: در این پروژه از ترجمه محمد پارسایار که از سوی نشر هرمس منتشر شده، استفاده می‌کنیم. ایشان کل رمان «بینوایان» را ترجمه کرده که یک اثر دوجلدی است و ما آن را در قالب پنج کتاب صوتی ارائه می‌کنیم که به صورت ماهانه منتشر می‌شود.   

ابراهیم‌زاده با ارائه توضیحاتی درباره شیوه خوانش این اثر افزود: آنچه برای ما اهمیت داشته این است که هیچ یک از همکاران بازیگر، صداسازی نکنند بلکه همه در سن خودشان، شخصیت‌ها را روایت کنند. بنابراین همه خوانش‌ها رئال است و ما سمت نمایش رادیویی یا نمایشنامه‌خوانی نرفته‌ایم تا آنچه آماده می‌شود، کاملا مطابق تعریف کتاب صوتی باشد که البته کار سختی است ولی با توجه به حضور چهره‌های حرفه‌ای بازیگری، این هدف محقق شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • نگاهی گذرا به عملکرد سازمان سینمایی
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • اسکار‌های «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما
  • سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست