Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری گرو، حسن مرادی، فرمانده سپاه نهاوند، اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم نهاوند در قالب 6 کامیون امروز با حضور مسئولان شهرستان به مناطق آسیب‌دیده از سیل استان لرستان ارسال شد.
وی گفت: این کمک‌ها با مشارکت دفتر امام جمعه، فرمانداری، هیات امنا و پایگاه مقاومت مسجد کوی شهید حیدری و میدان میوه و تره‌بار شهرستان نهاوند جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه نهاوند گفت: این محموله شامل 500 کیلو برنج، بیش از 50 پتو، انواع البسه، نان، فرش، انواع کنسرو و تن ماهی، روغن ، رب گوجه، قند و چای و دیگر ملزومات مورد نیاز سیل‌زدگان به ارزش تقریبی 75 میلیون تومان است.
وی افزود: با احتساب این کمک‌ها تا کنون هفت مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان به ارزش 460 میلیون تومان به استان‌های لرستان و گلستان ارسال شده است.
مرادی از مردم خواست کمک‌های نقدی و یا غیر نقدی خود را به ویژه در زمینه اجناس و مایحتاج اولیه سیل‌زدگان تحویل پایگاه‌های مقاومت مساجد دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کمک به سیل زدگان کمک های مردمی سیل زدگان لرستان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جلالوند از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند دارای ۶۰ درصد پیشرفت است که برنامه داریم در هفته دولت تحویل متقاضیان دهیم.

جلالوند گفت: نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در قالب سه پروژه ۲۷۴ واحدی، ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی تعریف شده که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کردند، طی بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط بودند تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۳ نفر در شهر فیروزان جانمایی شدند و تعداد ۳۶۵ نفر هم در شهرک شهید حیدری در قالب بنیاد ساخت پروژه‌های ۲۷۴ واحدی و ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی جانمایی شده اند.

جلالوند با بیان اینکه ۴۸۲ قطعه زمین در شهرک امیرکبیر نهاوند به گروه‌های ساخت در قالب گروه‌های ۳ نفره، دونفره و تک نفره واگذار شده است، افزود: با ۵۳۳ متقاضی قرارداد واگذاری منعقد شده است و ۸۷ نفر از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان نهاوند در سال‌جاری ۱۵۰۰ فقره است، گفت: تاکنون ۹۰۰ فقره قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی در امسال ۳۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: بخشی از آن به شکل متمم و در قالب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

جلالوند با بیان اینکه ۹۱ درصد از مساکن روستایی شهرستان نهاوند بهسازی و مقاوم‌سازی شده است، بیان کرد: اکنون ۵۰۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به سنددار شدن ۹۴ درصد از مساکن روستایی این شهرستان، از صدور ۲۴ هزار سند مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: طرح هادی ۱۶۸ روستا تهیه شده و تنها یک روستا (باروداب) به علت جابه‌جایی طرح هادی ندارد.

جلالوند با اشاره به اینکه تاکنون طرح هادی ۴۰ روستای نهاوند بازنگری شده است، ادامه داد: ۱۲۶ روستای شهرستان عملیات بهسازی روستایی صورت گرفته به طوری که شاخص بهسازی روستایی در این شهرستان ۶۴ درصد است.

کد خبر 6080331

دیگر خبرها

  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • اجتماع مردمی حمایت از حملات موشکی سپاه علیه اشغالگران قدس در دزفول
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد
  • اجتماع مردمی حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران در تکاب
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندرقند در نهاوند
  • تجمع مردمی مناطق مختلف کشور در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی+ فیلم