Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:59:37 GMT

غول ایرانی ششمین قهرمانی قاره‌ای خود را فتح کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۸۳۶

غول ایرانی ششمین قهرمانی قاره‌ای خود را فتح کرد

تارنمای رسمی فدراسیون جهانی دو و میدانی با بازتاب ششمین قهرمانی «احسان حدادی» در دوحه نوشت: غول افتاده و متین ایران با ثبت رکورد 65.95 متر، ششمین قهرمانی قاره ای خود را تصاحب کرد.

به گزارش ایرنا، فدراسیون جهانی دو و میدانی (IAAF) نوشت: «احسان حدادی» به شکلی تحسین برانگیز انتظارات را به عنوان محتمل ترین گزینه قهرمانی در رشته پرتاب دیسک برآورده کرد؛ در واقع او در فاصله پنج ماه مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی دو و میدانی در قطر، پیشتاز ورزشکاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تارنما در ادامه می نویسد: در این رقابت ها حدادی دارنده مدال نقره المپیک 2012، کنترل رقابت را از همان دور نخست در اختیار گرفت و پس از پیروزی هایی که به دست آورد برای پرتاب نهایی وارد گود شد؛ غول افتاده و متین 34 ساله ایرانی توانست با رکورد پرتاب 65.95 متر ششمین عنوان قهرمانی قاره ای خود را فتح کند.

حدادی که در 10 روز پیش در نخستین تلاش خود در چولا ویستا کالیفرنیا با ثبت رکورد 67.19 در جایگاه سوم جهان ایستاد، اظهار داشت: دیگر مثل گذشته جوان نیستم بنابراین قدم به قدم جلو می روم؛ همچنان منتظرم که بدانم در آسیا چه کسی جانشینم می شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: احسان حدادی قهرمانی ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر

همین مسأله باعث شد شعرهایی در برنامه مورد توجه قرار بگیرند که تا پیش از آن، کمتر مخاطبی آن شعرها را شنیده بود و مضمون این شعرها را در میان شعرهای رایج در ادبیات و شعر امروز دیده بود. یکی از این شعرها، غزلی بود با مطلع «اگر تاریخ چشمی داشت، خون و اشک کارش بود» که آرش شفاعی آن را به عنوان دومین شعر انتخابی خود در این برنامه خواند و مورد توجه مخاطبان شعر قرار گرفت.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴