Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، رقم 700 میلیارد تومان اختلاس در آبفای جنوب غربی تهران را رد کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع اختلاس 700 میلیارد تومانی در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی در این زمینه ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش آبفای استان تهران آمده است: ارقام ادعایی در اخبار منتشر شده (700 میلیارد تومان) به‌کلی نادرست است و آن‌چه تاکنون مشخص شده، مربوط به پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم است که از زمان آغاز پروژه تاکنون رقمی کم‌تر از 10 میلیارد تومان بوده است و رقم کلی آن نیز تا پایان ساخت معادل 49میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
روابط عمومی آبفای استان تهران اضافه کرد: مشخص نیست که رقم 700 میلیارد تومان چگونه در این خبرسازی قید شده است.
در این گزارش آمده است: این تصفیه‌خانه به منظور رفاه حال شهروندان شهرهای جنوب غربی استان تهران احداث شد که روزانه بیش از 44هزار مترمکعب فاضلاب را به صورت شبانه‌روزی تصفیه می‌کند و جمعیتی بیش از 220 هزار نفر را پوشش می‌دهد.
روابط عمومی آبفای استان تهران در این گزارش می افزاید: معاون وقت مهندسی و توسعه شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران در سال گذشته از این سمت برکنار شده و موارد اتهامی مرتبط با تخلفات مالی نامبرده و مدیرعامل پیشین آبفای جنوب غربی از سوی مراجع قضایی در حال بررسی است و طبعا هر گونه اظهار نظر بعدی در زمینه ایعاد این موضوع منوط به اعلام نظر رسمی مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.
آبفای استان تهران اعلام کرد: سرپرست جدیدی برای شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران منصوب شده است تا خللی در روند خدمات‌رسانی به شهروندان وارد نشود.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا خبر دستگیری «مدیر عامل آبفای جنوب غربی تهران» را تایید کرد و گفت: وی در خصوص یک مساله مالی بازداشت شده است.
«محمدرضا بختیاری» افزود: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران توسط نیروهای امنیتی برای بررسی های بیشتر در خصوص اختلاس دستگیر شده است.
وی درعین حال رقم اختلاس 700 میلیارد تومانی مطرح شده را به شدت رد کرد و گفت: این رقم درست نیست بلکه در یک پروژه بوده و رقم آن بسیار کمتر است و هنوز هم محرز نشده که اختلاس بوده یا رعایت نشدن قوانین و مقررات بوده است.
بختیاری ادامه داد: این پرونده اکنون توسط مقام های ذیصلاح درحال بررسی است و تا حصول نتیجه نمی توان اظهار نظر درستی کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: رقم کلی پروژه 49 میلیارد تومان بیشتر نبوده است و کل مبلغی هم که پرداخت شده کمتر از 10 میلیارد تومان بوده است و اکنون درحال بررسی است که آیا این مساله ناشی از سوء استفاده بوده یا رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه که باید لحاظ می شده است.
اقتصام**2078**9189

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شركت آب و فاضلاب استان تهران آبفاي جنوب غربي استان تهران اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بویژه در ساعات بعدازظهر و شب با وزش باد‌های شدید شمال غربی تا جنوب غربی، آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی می‌شود که اختلال در رفت و آمد‌های دریایی را به همراه دارد و بروز گرد و غبار در سواحل و جزایر دور از انتظار نیست.
مجتبی حمزه نژاد افزود: بیشینه سرعت باد به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر می‌رسد که توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند.
وی گفت: مردم و مسافران از شنا کردن در دریا و فعالیت‌های تفریحی در سواحل اجتناب کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
حمزه نژاد افزود: این شرایط ناپایدار دریایی تا روز جمعه دهم فروردین ماه، تداوم دارد.

بیشتربخوانید:صدور دو هشدار هواشناسی در هرمزگان
کارشناس هواشناسی گفت: امروز با حرکت سامانه بارشی به سمت جنوب شرق کشور، از میزان ابرناکی آسمان در نیمه غربی استان کاسته می‌شود، اما تا ساعات بعدازظهر و شب در مناطق شرقی استان، آسمان نیمه ابری با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی و اواخر وقت امروز، این سامانه ازاستان خارج می‌شود.
وی افزود: به لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری، نوسانات دمایی ۲ تا ۴ درجه سلسیوس در نواحی مختلف استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی پارسال درآذربایجان غربی
  • ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت از تهران به قزوین
  • لزوم تدوین برنامه های بلندمدت برای تامین آب شهرهای ایلام