Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:51:17 GMT

2 سارق مسلح در مشهد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۸۷۴

2 سارق مسلح در مشهد دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ ابراهیم قربانزاده گفت: گشت کلانتری آبکوه مشهد به 2 جوان حین جابه جاکردن وسایل داخل یک خودرو مشکوک شد.
وی افزود: این 2 نفر به محض مشاهده پلیس با یک دستگاه خودرو 206 از محل متواری شدند و یکی از آنان با سلاح کلت ساچمه ای به سوی خودرو پلیس شلیک کرد.
وی اظهار داشت: ماموران نیز با شلیک به لاستیک این خودرو که سرقتی بود آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قربانزاده گفت: در این عملیات متهمان دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

* بیش از 43 هزار نخ سیگار قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز گفت: 43 هزار و 780 نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ های مرزی درگز و سرخس طی 24 ساعت گذشته کشف و ضبط شد.
سردار ماشاء الله جان نثار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه گشت هنگ مرزی درگز حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و در بازرسی از آن 43 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کرد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را 215 میلیون ریال برآورد کرده اند اظهار داشت: یک متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
وی گفت: مرزبانان حوزه استحفاظی هنگ مرزی سرخس نیز 780 نخ سیگار قاچاق به ارزش 2 میلیون و 850 هزار ریال از یک قاچاقچی کشف کردند.
خراسان رضوی 530 کیلومتر با جمهوری ترکمنستان و 302 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
7505/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ترکمنستان خراسان رضوی سیگار کشف و ضبط مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان بیرجند از ۶ دستگاه اتوبوس ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآروده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ دهقان افزود: ماموران در این خصوص ۶ نفر متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • کشف هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت