Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@14:11:41 GMT

خانم مجری مشغول یادگرفتن نانوایی!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۸۸۷

به گزارش پارس نیوز، فریبا باقری با انتشار این عکس نوشت: 
این آقای خوش اخلاق دوست داشتنی نون میپختن و کلی باهاشون گپ زدیم و تازه بهم نون پختن تو خونه رو هم یاد دادن. بهمون گفت عکس بگیرید ، بذارید بببینیم چقدر لایک میخوره
الهی هر کسی آبرو دار و زحمتکشه جیبش پر پول و دلش خوش باشه.
پ.ن:اگر دوست داشتید ما به کسب و کار شما هم سر بزنیم دایرکت بدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اخلاق پول کسب و کار پارس نانوایی پارس نیوز خانم مجری فریبا باقری یاد گرفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)

یک نانوایی شهر غزه برای اولین بار در 6 ماه گذشته شروع به کار کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، این نانوایی که با کمک‌های سازمان ملل بازگشایی شده و یکی از اصلی ترین مواد غذایی را تهیه می‌کند. سازمان ملل درباره  قحطی قریب الوقوع در این منطقه هشدار داده بود.

حملات اسرائیل به غزه بخش گسترده ای از این سرزمین را به خرابه تبدیل کرده است و یک فاجعه انسانی آشکار در این منطقه مشهود است.

سازمان جهانی غذا می‌گوید از یک مسیر هماهنگ جدید برای کمک به شمال غزه استفاده کرده و 1300 تن بسته مواد غذایی و آرد گندم را از طریق 9 کاروان تحویل داده است.

یکی از سخنگویان برنامه جهانی غذا گفت: "با موفقیت سوخت کافی برای 4 تا 5 روز و ارد گندم برای تولید 14 هزار بسته نان در روز تحویل داده که اولین تحویل پس از شروع جنگ است.

"معتز اجور" کارگر نانوایی می‌گوید که محل کار او 170 روز فعالیت نداشته و تعطیل بوده است.

 اسرائیل ممانعت از ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را رد کرده و  تقصیر تاخیر در ارسال کمک‌‌ها را به گردن سازمان ملل انداخته و این سازمان را ناکارآمد خوانده است.

به گفته اتحادیه نانوایان غزه پیش از جنگ 140 نانوایی در این منطقه فعال بودند که بسیاری از آنها در بمباران تخریب شده اند. در طول جنگ تمام نانوایی‌ها در شمال غزه بلا استفاده ماندند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غزه قبل و بعد از جنگ (عکس) ادعای وزیر خارجه اسرائیل: زمانی که جنگ تمام شود از خاک غزه کاسته خواهد شد نان‌هایی که در ترکیه می‌خرید به این شکل در نانوایی‌ها تهیه می‌شوند (فیلم)

دیگر خبرها

  • خانم مجری جنجالی صداوسیما شهروند آمریکا از آب درآمد! | فیلم
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • ریلکس ترین ورژن اوسمار در تمرین پرسپولیس!