Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:47:13 GMT

ریچکمپ: آخرین شانس ما در آسیا است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۸۹۰

ریچکمپ: آخرین شانس ما در آسیا است

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است و آخرین شانس ما در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  لورن ریچ کمپه، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن ایران در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار مهم است و آخرین شانس ما در لیگ قهرمانان آسیا است البته نتیجه این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و ما برای کسب نتیجه‌ای خوب تمام تلاشمان را می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  دیدار نخست ما با این تیم با اشتباه همراه بود، ادامه داد: امیدوار هستم اشتباهات بازی قبلی‌مان تکرار نشود و بدون اشتباه بازی کنیم.  بازی با نتیجه صفر بر صفر در ابتدا شروع می‌شود و هر دو تیم شانس برابری دارند. شانس هر دو تیم پنجاه، پنجاه است اما امتیاز ویژه‌ای که ذوب آهن در این بازی دارد، حضور هواداران این تیم در ورزشگاه است.

آروآبارنا تصریح کرد: همه بازیکنان تیم در بازی مؤثر هستند. لیما یکی از بازیکنانم را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی، در این دیدار در اختیار نداریم. با تمام احترامی که برای تیم فوتبال ذوب آهن ایران قائل هستم اما ما برای برد آمده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: برای دومین‌بار نیست که با تیم ذوب آهن بازی می‌کنم و سال گذشته هم با تیم الوحده مقابل ذوب آهن ایران قرار گرفتم و می‌دانم باید چه کاری انجام دهم.

وی اضافه کرد: بازی فردا (سه‌شنبه)  نبردی با جدیت زیاد است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الوصل امارات تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن ايران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی