Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نمايندگان مجلس با ارجاع طرح تقويت جايگاه سپاه در برابر آمريکا به کميسيون امنيت ملي براي بررسي بيشتر و تطبيق با مفاد قانون اساسي موافقت کردند.       
به گزارش خبرنگار آريادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، نمايندگان در جلسه علني امروز (دو‌شنبه، 2 ارديبهشت ماه) مجلس شوراي اسلامي در جريان بررسي جزئيات طرح دو فوريتي تقويت جايگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در برابر آمريکا با 185 رأي موافق، 13 رأي مخالف و يک رأي ممتنع از مجموع 222 نماينده حاضر در جلسه با ارجاع آن به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي براي بررسي بيشتر موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در اين باره گفت: رسيدگي به اين طرح مطابق بند (16) اصل (3) قانون اساسي قابل توجه است و لازم است کميسيون امنيت با تشکيل جلسه فوق‌العاده‌اي مجدداً به اين طرح رسيدگي کند و هر چه سريعتر، نهايتاً تا فردا به صحن علني ارائه کند.
محمدعلي پورمختار در اخطاري با استناد به اصل (153) قانون اساسي پيرامون استقلال کشور جمهوري اسلامي ايران گفت: اين طرح به لحاظ اهميت و مقابله قطعي با رفتار آمريکا درباره سپاه نيازمند اتخاذ تصميمي است که راهبردهاي منطقي جمهوري اسلامي را دنبال کند.   
نماينده مردم بهار، کبودرآهنگ در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينکه اين طرح دو فوريتي بايد مجدداً مورد بررسي قرار گيرد تا راهکارهاي عملي و صحيح در آن تبيين شود، اظهار داشت: کميسيون امنيت بايد مجدداً اين طرح را بررسي کند تا مصوبه‌اي قوي و قابل اجرا داشته باشيم.        
سيدعلي ادياني نيز در اخطار ديگري در اين باره بيان داشت: دو فوريت اين طرح با رأي کم نظيري به علت نوع برخورد ملت ايران نسبت به پلشت انديشي شيطان بزرگ به تصويب رسيد اما برخي واژگان آن به خصوص در مواد (2)، (5) و (7) در تغاير با بند (16) اصل (3) و برخي مواد ديگر قانون اساسي است.          
نماينده مردم قائم شهر، سوادکوه، جويبار در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينکه اين مصوبه بايد مجموعه سياست‌ها و قوانين کلي کشور را مد نظر قرار دهد  و به درستي تبيين شود، عنوان کرد: اين طرح در کميسيون امنيت ملي چکش‌کاري شده اما اراده محکم مجلس در آن ديده نمي‌شود و بايد از واژگاني متناسب با منافع ملي و سياست خارجي جمهوري اسلامي استفاده شود.           
عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: معتقديم اين طرح بايد به کميسيون امنيت بازگردد تا نفي سلطه گري در آن اعمال شده و برازنده طرح مجلس باشد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمايندگان طرح تقويت جايگاه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

جعفر قادری امروز، ۹ فروردین با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از نزدیک در جریان اقدامات مختلف و برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفت و از عملکرد فرهنگی شهرداری شیراز در بهار طبیعت و قرآن تقدیر کرد.

وی که حوزه گردشگری در مدیریت شهری را دارای اهمیت بسزایی می‌داند، گفت: برای تبدیل گردشگری به موتور محرکه و محور پیشرفت کلان‌شهر شیراز، به هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها نیاز است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا با تأکید بر تقویت گردشگری و به تبع آن اقتصاد، گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، همچنین بر تقویت و گسترش گردشگری در ابعاد مختلف تأکید و آمادگی خود را در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش جمهوری خواهان برای استیضاح وزیر امنیت داخلی بایدن
  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • لایحه عفاف و حجاب به تأیید شورای نگهبان نرسیده است/ارجاع لایحه به مجلس برای رفع ایرادات
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟