Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدعلی طالبی در مراسم جشن امید و نشاط جوانان که به مناسبت هفته جوان در یزد برگزار شد ، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت جضرت مهدی(عج) و گرامیداشت هفته جوان گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و همکاران این اداره کل و همچنین تشکل ها و سمن هایی که در برگزاری این این مراسم تلاش و همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما اگر میخواهیم برای جوانان کاری انجام دهیم ، بهترین کار فراهم کردن زمنه و بستر لازم برای تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و غیرو است.

استاندار یزد با تاکید بر دوری از برگزاری برنامه های کلیشه ای و تکراری برای جوانان خاطرنشان کرد: بهتر است بجای برگزاری این چنین برنامه هایی ، زمینه ها و بسترهایی که لازم است جوانان و تشکل های جوانان تاثیرگذاری داشته باشند را فراهم کنیم.

طالبی با اشاره به اینکه امروزه نیازمند مشارکت مردم به خصوص جوانان در عرصه های گوناگون هستیم تصریح کرد:  فراهم کردن زمینه مشارکت مردم و جوانان از مسئولیت های اصلی مدیران و دستگاه های دولتی در بخش های مخلتف است و ما در استانداری نیز برنامه های مختلفی را در دست اقدام داریم.

استاندار یزد در ادامه بیان داشت : مهم ترین تصمیمی که گرفته در نشست با جوانان گرفته شد ، تشکیل کمیته گفتگوی دولت و جوانان بود که یک تعامل دوسویه برقرار شود و جوانان بتوانند حرف ها ، نظرات و پشنهادات خود را ارائه کنند و هیچ جوانی حرف ناگفته ای با مدیران نداشته باشد و طرح ها و ایده های مختلف خود را مطرح و ما بتوانیم از آنها در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

وی در پایان از تلاش ها و مشارکت جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان در مباحث و موضوعات متعدد و موفقیت های بدست آمده تقدیر و تشکر کرد و ابرازامیدواری کرد: با تلاش و برنامه ریزی شاهد حضور بیش از پیش جوانان و تاثیرگذاری آنها در حوزه های مختلف باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان دستگاه های دولتی دولت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر ستاد کانون فرهنگی مساجد استان اظهار کرد: دلایل بیان تاریخی امام خمینی (ره) که «مسجد سنگر است، سنگرها را پر کنید» امروز به خوبی مشهود است و نشان می‌دهد که امروز مسؤولان باید برنامه‌ریزی‌های محوری خود را با محوریت مساجد انجام دهند تا بازتاب خوبی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه دیده شود.

وی با بیان اینکه هم در دوران صدر اسلام و هم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مسجد نقش مهم در فرآیندهای مختلف داشته است و توانست اتحاد عمومی برای مقابله با نفاق و جریان‌های مختلف سیاسی ایجاد نکند، افزود: باید امروز نیز مراقب باشیم که نوجوانان و جوانان در سنگر مسجد پرورش یابند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: البته اقدامات پژوهشی در زمینه مهندسی فرهنگی استان در حال تدوین است و باید مسئله مساجد و پرورش نیروهای انقلابی در مساجد نیز بیش از پیش در برنامه‌ریزی‌های کلان استان مدنظر قرار گیرد.

باقلاچی با اشاره به اینکه امروز فعال فرهنگی و یا کانونی می‌تواند موفق عمل کند که استعدادها و موفقیت‌های خود را به سایر کانون‌ها انتقال دهد و زمینه پرورش استعدادها در سایر کانون‌ها را نیز فراهم کند، گفت: دغدغه امروز حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور هست که این امر مهم را کانون‌های مساجد محقق کرده و زمینه فعالیت برای آنها در مساجد فراهم شده است.

عملیاتی کردن کانون‌های تربیت محور مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد است

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری عمومی و تخصصی خواهران در سطح مساجد استان اردبیل فعال است، افزود: مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد در سال جاری عملیاتی کردن کانون‌های تربیت محور با حضور نوجوانان و جوانان در محلات کمتر برخوردار است.

وی با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه جشن طلایه داران شکوه ایران زمین همزمان با دهه کرامت از دیگر برنامه‌های وسیع در سطح شهرستان‌های است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان رقم خواهیم زد، گفت: این ویژه برنامه همزمان با بزرگداشت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به مدت ده روز در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها هستند، خاطرنشان کرد: همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برنامه‌های کانون‌های مساجد ضروری هست زیرا نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان این فعالیت‌ها است.

کد خبر 6081031

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است