Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@21:48:27 GMT

منصوریان: دست هر دو تیم برای هم رو شده

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۹۷۱

منصوریان: دست هر دو تیم برای هم رو شده

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: ازی سختی را فردا مقابل الوصل امارات داریم چراکه هر دو تیم دستشان برای هم رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الوصل امارات در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی سختی را فردا مقابل الوصل امارات داریم چراکه هر دو تیم دستشان برای هم رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/در حال تکمیل است/

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الوصل امارات تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن ايران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با پایان یافتن لیگ بیستم با قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها، قرارداد احمد نورالهی هافبک تیم ملی پوش این تیم با سرخ‌پوشان به پایان رسید و وی پس از ترک رسمی باشگاه پرسپولیس به امارات رفت و با قراردادی رسمی با شباب الاهلی پیوست.

او پس از ۶ سال حضور در پرسپولیس بالاخره تصمیم به لژیونر شدن گرفت تا فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه دهد. نورالهی در تابستان سال جاری و بعد از دو سال حضور در این تیم از الاهلی و بعد از فتح لیگ امارات از این تیم جدا شد و به الوحده دیگر تیم اماراتی پیوست. نوراللهی در ۴۷ بازی که برای الاهلی به میدان رفت ۴ بار با لباس این تیم موفق به گلزنی شد اما شرایط وی در الوحده کاملا متفاوت پیش رفت.

نوراللهی در این فصل از رقابت‌های فوتبال امارات در مجموع در ۲۱ بازی برای الوحده به میدان رفته است که موفق به زدن ۸ گل و دادن ۷ پاس گل شده است تا با اثرگذاری روی ۱۵ گلی این تیم یکی از موثرترین بازیکنان فوتبال امارات و الوحده باشد. اما نکته جالب توجه در خصوص نوراللهی از زمانی رخ داد که این بازیکن در اردوی تیم ملی دچار حاشیه شد و این موضوع بیشتر از اینکه روی او اثر منفی بگذارد سبب شد تا عملکرد وی در این تیم بهتر شود.

نوراللهی که در تمام تیم‌های پایه برای ایران به میدان رفته است در سال ۱۳۹۷ و بعد از درخشش با لباس پرسپولیس توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و در بیست و چهارم آبان نخستین بازی خود را برای تیم ملی ایران انجام داد. وی تاکنون در ۳۱ بازی برای یوزها به میدان رفته و موفق به زدن ۳ گل شده است. او که هم اکنون یکی از آماده ترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال آسیاست در آخرین اردوی تیم ملی پیش از حضور در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا مورد غضب امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی قرار گرفت و از لیست تیم ملی خط خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه چهار بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت. درست دقایقی بعد از این بازی خبری حاشیه‌ای از اردوی تیم ملی فوتبال ایران به بیرون مخابره شد. بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد: به منظور حفظ اتحاد تیمی و در پی رفتار غیرحرفه‌ای احمد نوراللهی و با تصمیم کادر فنی، این بازیکن از تیم ملی کنار گذاشته شد. کنار گذاشتن احمد نوراللهی به رفتار حاشیه‌ای او پس از خط خوردن از فهرست ۲۳ نفره بازی با هنگ کنگ بر می‌گردد. او که با تصمیم امیر قلعه‌نویی نامش در فهرست این مسابقه جایی نداشت، حاضر نشد همراه با دیگر بازیکنان روی سکو بنشیند.

درست بعد از این اتفاق در روزهای که خط هافبک ایران در جام ملت‌های آسیا در قطر مورد انتقادات و همجه شدیدی قرار داشت، نوراللهی در فوتبال امارات در حال درخشیدن و ثبت عملکرد جالب توجه از خود بود. او بعد از این اتفاق در ۱۲ بازی با لباس الوحده به میدان رفت. نکته جالب توجه آنجاست که وی هر ۸ گل خود در این فصل را بعد از ماجرای خط خوردنش از تیم ملی به ثمر رساند و همچنین از ۷ پاس گلی نیز که در این فصل به سایر هم تیم‌های خود داده ۶ پاس گل نیز بعد این اتفاق بوده است.

با نگاه کوتاه به این آمار به خوبی خواهیم فهمید که ستاره سابق پرسپولیس از حواشی ایجاد شده برای خود به عنوان یک انگیزه استفاده کرده تا شایستگی‌های خود را با دیگر به علاقه‌مندان به فوتبال در ایران نشان داد.

نورالهی با اشتباهی که در زمان حضورش در اردوی تیم ملی انجام داد هم خودش را از حضور در این تیم محروم کرد هم اینکه باعث شد تیم ملی نتواند از حضور این بازیکن استفاده کند.

قطعا نمی‌توان به برخورد انضباطی قلعه‌نویی با این بازیکن خرده گرفت اما لازم است که حالا با وساطت بزرگان فوتبال، زمینه برای بازگشت نورالهی به تیم ملی فراهم شود.

کد خبر 841050 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال