Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما با شرایط خوبی قدم به مسابقات قهرمانی آسیا گذاشتیم و در اوزان ۸۹ کیلوگرم به بعد شانس کسب عنوان قهرمانی داریم.

محمد حسین برخواه در گفت و گو با ایسنا درباره ی سطح مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: مسابقات در سطح بالایی در حال برگزاری است و تیم چین میزبان مسابقات در بهترین سطح ۲۰ سال اخیر خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم با شرایط خوبی قدم به مسابقات گذاشته‌ایم و ملی‌پوشان در وضعیت خوبی قرار دارند. خیلی امیدوار هستیم که ان شاالله نتیجه خوبی بگیریم.

برخواه در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در کدام اوزان ملی‌پوشان شانس قهرمانی داشته باشند، گفت: ما در وزن ۸۱ کیلوگرم که مصطفی جوادی وزنه می‌زند از شانس کمی برخورداریم و از ۸۹ کیلوگرم به بعد در همه اوزان شانس قهرمانی داریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که تیم قزاقستان شانسی برای رقابت وارد یا خیر، گفت: قزاقستان به قهرمانی نمی‌رسد. چین امتیازهای خوبی تا الان جمع کرده و ما توکلمان به خدا است و منتظریم ببینیم شرایط به چه شکل می‌شود و اگر چین اشتباهی کند ما از فرصت استفاده می‌کنیم. اما اگر چین همین روند را ادامه دهد بعید است از لحاظ امتیازی به آنها برسیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه وضعیت بدنی ملی‌پوشان با توجه به مسافت طولانی که پشت سر گذاشتند تا به محل مسابقات برسند، راضی کننده است یا خیر تاکید کرد: خوب است و چهار نفری که در گروه اول بودند وضعیت خوبی دارند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتند. گروه دوم هم فردا تمرینات خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است

وحید مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا دختر و پسر در تمام رده‌های سنی به مدت ۱۲ روز در همدان در حال برگزاری است.

وی افزود: امروز ۲۶ فروردین مسابقات پسران در رده زیر ۲۱ سال در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشور با بیان اینکه بهترین‌های ایران در این مسابقات حضور دارند، گفت: بهترین کاراته‌کاهای کشور در این رقابت‌ها برای پوشیدن لباس مقدس تیم ملی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مؤمنی خاطرنشان کرد: مسابقات در بالاترین سطح فنی با حضور بهترین‌های ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی همدان بیان کرد: یکی از برتری‌های میزبانی همدان متمرکز بودن مسابقات بوده سالن مسابقات، محل اسکان و سلف سرویس ورزشکاران همه در یک محل قرار گرفته‌اند و مشکل رفت و آمد به طور کامل برطرف شده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته عنوان کرد: واقعاً جا دارد از استاندار، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان که بهترین شرایط و امکانات را برای مسابقات کاراته قهرمانی کشور فراهم کرده‌اند تشکر و قدردانی کنم.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روزهای ۲۶ الی ۳۱ فروردین و در بخش دختران نیز طی روزهای یک الی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 6078141

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان سه‌شنبه ۲۸ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان + جدول پخش