Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@06:13:56 GMT

بارش «برف» تراکتوری‌ها را به سالن برد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۹۹۴

بارش «برف» تراکتوری‌ها را به سالن برد

بارش برف موجب شد تا تمرین عصر امروز تراکتورسازان در سالن سرپوشیده برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، تمرینات تیم تراکتور صبح امروز در سالن وزنه پیگیری شد و سرخ پوشان عصر امروز نیز زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

این تمرین که طبق برنامه قرار بود از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین چمن مجموعه ورزشی بنیان دیزل برگزار شود با توجه به بارش مداوم برف در تبریز، طبق تصمیم کادر فنی در سالن سرپوشیده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین جرج لیکنز برنامه‌های تمرینی خود را به شاگردانش منتقل کرد تا سرخ‌پوشان آماده دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارش برف تراکتورسازی تمرین تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

به گزارش "ورزش سه"، تر اکتور در حالی بازی امروز مقابل نساجی مازندران را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری آغاز می‌کند که سه تغییر مهم در ترکیب این تیم به وجود آمده است.

چهار اخطاره شدن و محرومیت عارف آقاسی و همچنین مصدومیت سید محمد حسینی موجب شده تا امروز میلاد کُر فرصت رسیدن به ترکیب تراکتور را در دیدار مقابل نساجی مازندران به دست بیاورد و در این رقابت حساس شانس خودنمایی پیدا کند.

سیامک نعمتی هم که تجربه گلزنی مقابل نساجی مازندران را دارد، دوباره با رفتن پاکو خمس به ترکیب تراکتور بازگشته و جای مهدی هاشم‌نژاد را در جمع نفرات اصلی تراکتور گرفته است.

میلوش دلتیچ که هفته گذشته نتوانست نمایش خوبی مقابل ذوب داشته باشد نیز دیگر تغییر تراکتور با رفتن خمس است و مهدی عبدی به جای او در ترکیب و خط حمله دیده می‌شود.

بدین ترتیب تراکتور با سه جابه‌جایی از دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن، در بازی امروز برابر نساجی مازندران حاضر شده که عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد و میلوش دلتیچ جای خود را به میلاد کُر، سیامک نعمتی و مهدی عبدی داده‌اند.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول