Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن الوصل دیدار با ذوب آهن را برای تیمش سخت توصیف کرد.

طرفداری- هزا سالم، بازیکن الوصل در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

احترام زیادی برای ذوب آهن قائل هستیم. همانطور که سرمربی ما گفت این آخرین شانس‌مان برای صعود به مرحله بعد است. بازی سختی داریم اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا این تیم توانسته خودش را برای حضور در دیدار فردا بعد از باخت در دیدار رفتا از لحاظ روحی ریکاروری کند، عنوان کرد:‌

آماده بازی فردا هستیم. ذهنیت تیم ما برای کسب پیروزی است. در بازی قبلی اشتباهات فردی به ما لطمه زد. چیزی که قطعی است حضور ما در دیدار فردا برای کسب پیروزی است.

بازیکن الوصل در مورد شانس پیروزی تیمش در دیدار فردا،‌ اظهار داشت:

شانس هر دو تیم 50-50 است. نمی‌توانیم با قطعیت در خصوص اعداد و ارقام و آمار صحبت کنیم. هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش می کنند و این موضوع قطعی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟