Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، عملیات برای دستگیری عاملان حملات تروریستی روز گذشته به کلیساها و هتل ها در کلمبو، پایتخت سریلانکا که منجر به کشته شدن 290 نفر شد، همچنان ادامه دارد.

نیروهای امنیتی طی عملیاتی که به یک منزل مسکونی در کلمبو ترتیب دادند، 13 نفر را که هویت آنها اعلام نشده، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر 3 نیروی پلیس نیز در حملات انتحاری که در جریان این عملیات صورت گرفت، کشته شدند.

براساس آخرین آمار شمار قربانیان حملات تروریستی روز گذشته به کلیساها و هتل‌ها در کلمبو، پایتخت سریلانکا در جریان برگزاری مراسم عید پاک به 290 نفر کشته و 500 تن مجروح رسید.

در همین ارتباط وزارت امور خارجه آمریکا هشدار داد، تروریستها به دسیسه چینی برای اجرای حملات بیشتر در سریلانکا ادامه می‌دهند.

وزارت امور خارجه آمریکا در یک بیانیه به منظور هشدار نسبت به سفر به سریلانکا عنوان کرد، گروه‌های تروریستی به دسیسه‌چینی برای حملات احتمالی در سریلانکا ادامه می‌دهند.

وزارت خارجه آمریکا عنوان کرد: تروریستها ممکن است بدون هشدار قبلی یا با هشدار ناچیز دست به حمله بزنند.

در عین حال این وزارتخانه عنوان کرد، اهداف احتمالی تروریستها در سریلانکا شامل مکانهای توریستی، ایستگاه های حمل و نقل، مرکز خریدها، هتل ها، مکانهای مذهبی، فرودگاه ها و دیگر اماکن عمومی می‌شوند.

لازم به ذکر است هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

انتهای پیام /

183 / 156 سریلانکا انفجار کشته بازداشت تروریستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سریلانکا انفجار کشته بازداشت تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است. او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

دیگر خبرها

  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته
  • سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم)
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند