Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:53:08 GMT

۲۰ سکه عتیقه و باستانی در بانه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۰۸۵

۲۰ سکه عتیقه و باستانی در بانه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۲۰ سکه باستانی مربوط به دوره قرون میانی اسلامی در بانه خبر داد ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، از کشف 20 سکه باستانی مربوط به دوره قرون میانی اسلامی خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی «شهید غلام الهی» شهرستان بانه در حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بازرسی خودرو از از ساک دستی یک مسافر 20 سکه عتیقه و قدیمی کشف کردند.

بزرگترین باند قاچاق عتیقه در کهگیلویه و بویراحمد متلاشی شدعتیقه‌جات 3 هزار ساله در گلستان کشف شدکرمان| کشف اشیاء عتیقه با قدمت 5 هزار ساله توسط پلیس جیرفت

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی، سکه‌های کشف شده معروف مربوط به دوره قرون میانی اسلامی و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان میراث فرهنگی سکه‌های کشف شده از لحاظ قدمت و دفینه بودن ارزش بالایی دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با افرادی که قصد تاراج میراث فرهنگی و تاریخی کشور را دارند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، طرحی که عمران و زیباسازی محیط روستاها را به دنبال داشته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بانه با توجه به نقش ارائه خدمات و تامین زیرساختهای توسعه ای، بنیاد مسکن شهرستان عملیات سنگ فرش، دیوارچینی و آسفالت را در سال گذشته در 23 روستای شهرستان اجرایی نموده است و این مهم نقش خوبی در توسعه روستا ها و ماندگاری روستاییان در روستاها داشته است.

بختیار خدری در ادامه افزود با توجه به اجرای طرح هادی توسط این بنیاد و از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1403 شاهد اجرای این طرح در 27 روستا خواهیم بود.

روستای پیاوین یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان بانه می باشد که اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی و با هدف حفظ بافت با ارزش آن توانسته نقش خوبی در جذب گردشگر داشته باشد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد