Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:11:23 GMT

حدادی‌فر: می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۰۹۶

حدادی‌فر: می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به دنبال پیروزی برابر الوصل است تا صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

به گزارش ایسنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات اظهار کرد: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل ما است. این بازی خیلی برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازیکنان به این موضوع واقف هستند. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم بازی سختی داریم. با تمام توان و تمرکز به زمین می‌رویم تا نتیجه بگیریم و صعودمان را تا اندازه زیادی قطعی کنیم.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن قاسم حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: در حالی اردیبهشت ماه سال آینده راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شویم که هدفمان رسیدن به عنوان نخست این رویداد است تا موجب شادی مردم شویم.

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال از اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان، اظهار کرد: پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از فرصت استفاده کردم تا تغییرات در تیم را انجام دهم. ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش در اردو و جو فوق‌العاده‌ای که ایجاد کردند، باید از حمایت‌های یک سال و نیم اخیر فدراسیون نیز قدردانی کنم.

وی به نتایج درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا که به برد مقابل ژاپن منجر شد اشاره کرد و گفت: تیم ملی فوتبال نتایج درخشانی در این مسابقات کسب کرد. ژاپن را بعد از سال‌ها شکست دادیم و در نهایت در عین شایستگی جام را از دست دادیم. تیم فوتبال ساحلی کشورمان نیز به جایگاه سومی جهان که بسیار ارزشمند بود، رسید. باید مقابل وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بگویم هیچ چیز جز قهرمانی ما را راضی نخواهد کرد و امیدواریم ۹ اردیبهشت ماه بتوانیم قهرمانی تیم فوتسال کشورمان در آسیا را جشن بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: مجموعه فدراسیون فوتبال زحمات زیادی برای ما کشیده‌اند و اردوهای خود را پیش از ماه مبارک رمضان آغاز کردیم. در ترکیب تیم ملی حضور بازیکنانی از سه دهه(دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰)را داریم که نشان از تجربه و جوانی است. در تیم ملی پشتوانه سازی کردیم و امروز جوانان ۲۰ساله ما تجربه بازی بین‌المللی را دارند. ابتدا ما قهرمانی آسیا را در پیش داریم و ۵ ماه بعد به جام‌جهانی خواهیم رفت که امیدوارم در این دو رویداد با دست پر برگردیم.

همچنین، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در جمع اعضای تیم ملی فوتسال، گفت: به اینجا آمدم تا به بازیکنان و کادرفنی خدا قوت بگویم. تا زمانی که در اردو هستید گوش به فرمان کادرفنی باشید و ما هم برنامه داریم در فینال رقابت‌ها در کنار شما باشیم و امیدوارم با هم قهرمانی را جشن بگیریم. جام ملت‌ها مسیری برای حضور موفق در جام‌جهانی است.

وی ادامه داد: تیم تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان است و آن جوان‌گرایی که در دستور کار شمسایی و کادر فنی قرار گرفته، قابل تقدیر است. فوتبال ما هم اتفاقا همین مسیر را طی می‌کند. امیر قلعه‌نویی زحمت کشیدند و تیم ما لیاقت داشت که به فینال برسد که نشد. امیدوارم با تلاش‌هایی که انجام می‌شود، هم تیم ملی فوتسال و هم تیم ملی فوتبال ما موفق باشند. در کنار آن فوتبال ساحلی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد که در عین شایستگی مقام سوم را کسب کرد. امیدواریم در جام جهانی بعدی با تلاشی که دارند جبران کنند و به مقام‌های بالاتری برسند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • رونمایی از سه کاپیتان جدید تیم ملی (عکس)
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • اعلام فهرست تیم‌ملی برای دیدار با ترکمنستان/ قلم قرمز قلعه‌نویی بر روی نام کاپیتان‌ها
  • عالیشاه: پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • رضا درویش: اگر دسیسه نکنند، این فصل قهرمان می‌شویم
  • درویش: دسیسه‌ نکند قهرمان می‌شویم/ گوش شنوایی نیست
  • بررسی آیین و رسوم ماه رمضان در رادیو فرهنگ
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می رسد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می‌رسد
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم