Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی در حال حاضر بیش از همه چیز به آرامش نیاز دارد و از کاندیداها تقاضا دارم که منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند.

به گزارش ایسنا، رضا لایق دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به شخصه معتقد بودم که انتخابات فدراسیون کشتی باید سال گذشته برگزار تا آرامش کشتی پیش از حضور کشتی گیران در رقابت‌های مهم حفظ می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی باید در رقابت‌های آسیایی چین به میدان بروند و پس از آن نیز ما کار سختی را برای آماده سازی تیم جهت حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان که کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز هست پیش رو داریم و در این مقطع زمانی ایجاد حاشیه‌های انتخاباتی باعث برهم خوردن تمرکز کادر فنی و کشتی گیران می‌شود.

لایق در مورد اینکه گفته می‌شود باید فردی بی طرف بعنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شود، تصریح کرد: طبق اساسنامه فدراسیون منعی برای حضور سرپرست در انتخابات نیست و اگر قرار باشد سرپرستی نیز انتخاب شود، حتماً باید با نظر اعضای مجمع که اکثریت آن با هیأت‌های کشتی است انجام شود.

وی افزود: این موضوع از سوی برخی از رؤسای هیأت‌های کشتی نیز در رسانه‌ها انعکاس داده شده است و خواسته من بعنوان دبیر مجمع نیز این است که تمامی موارد باید طبق اساسنامه مصوب فدراسیون انجام شود و اگر وزارت ورزش و جوانان نیز قرار است فردی را بعنوان سرپرست انتخاب کند باید مورد تأیید مجمع باشد.

لایق در مورد اعتراض برخی کاندیداها به این موضوع که سرپرست فدراسیون نمی‌تواند همزمان کاندیدای ریاست نیز باشد، به رادیو ورزش گفت: ملاک کار ما اساسنامه فدراسیون کشتی است که به تأیید مراجع بین المللی نیز رسیده است و تمامی کاندیداها نیز طبق همین اساسنامه در انتخابات حضور پیدا کرده اند. از سوی دیگر مگر در انتخابات دوره‌های پیش رئیس فدراسیون استعفا می‌داد و سرپرست تعیین می‌شد تا انتخابات برگزار شود.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: امور فدراسیون کشتی در حال حاضر به خوبی انجام می‌شود و ما طبق برنامه اردوها و مسابقات خود را برگزار کرده ایم و در حال حاضر نیز تیم‌های در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین شرکت می‌کنند. با توجه به تجربه‌ی ۶ ساله‌ای که گروه مدیریتی حاضر بر فدراسیون کشتی دارد بر تمامی امور تسلط کافی را دارد و اگر بخواهیم به دلیل انتخابات، فردی را بعنوان سرپرست تعیین کنیم قطعاً در این فرصت کوتاه و در شرایطی که تیم‌های ما برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌شود، نمی‌توان تضمینی داد که کارها به خوبی پیش برود و این موضوع قطعاً به ضرر کشتی خواهد بود.

لایق تصریح کرد: البته موضوع دیگری که وجود دارد ابعاد بین المللی این تصمیم خواهد بود چراکه اگر وزارت ورزش و جوانان بخواهد بدون هماهنگی با مجمع و نظر آن‌ها فردی را بعنوان سرپرست منصوب کند، قطعاً تبعات بدی خواهد داشت چراکه این دست موضوعات به خوبی به سازمان‌های بین المللی گزارش می‌شود و احتمال تعلیق و جریمه کشتی را نیز باید در نظر بگیریم.

دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که قبلاً هم گفتم به شخصه علاقه‌مند بودم که انتخابات فدراسیون کشتی سال گذشته برگزار می‌شد تا حواشی و تبعات آن به برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی آسیبی نزند اما درخواستی که در حال حاضر دارم این است که کاندیداهای محترم منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند و بگذارند تا کشتی در آرامش و بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد چراکه تمام هدف ما اعتلا و موفقیت کشتی ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا لايق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حکم وزیر ورزش و جوانان؛ سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان خطاب به حسین مطیعی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان «سرپرست فدراسیون دوومیدانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون شما را از دیدگاه ایزد منان خواستارم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • زنی که بازگشتش می‌تواند فوتبال ایران را تعلیق کند!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد
  • با حکم وزیر ورزش و جوانان؛ سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • واکنش میلاد تقوی به ادعای مهندسی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است