Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@03:53:32 GMT

برقراری 328 تماس با سامانه 125 همدان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۱۰۳

محمدرضا بیاناتی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در یکم اردیبهشت ماه، سه عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: روز اول اردیبهشت ماه شهروندان 328 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 6 مورد منجر به عملیات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 10 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 30 تماس اشتباه و متاسفانه 282 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در قاسم‌آباد، حریق خودرو در شهرک مدنی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه حاج عنایت بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار مطهری و خیابان رکنی و نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شریعتی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: آتش نشانی همدان سامانه 125 امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان مسکونی و نجات جان ۷ نفر از جمله دو کودک دوقلوی شش ماهه خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱:۱۲ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی دری یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر خیابان سازش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه بود که در هر طبقه ۴ واحد قرار داشت. در طبقه چهارم یک واحد ۶۰ متری قرار داشت از قسمت تراس و از بخشی که وسایل قرار داشت آتش سوزی آغاز می‌شود. دود زیادی این طبقه و طبقه بالایی را فراگرفته بود. افرادی در این بخش‌ها محبوس بودند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفاء و جستجو را آغاز کردند. در داخل واحد مجاور یک خانواده ۵ نفره زندگی می‌کردند که دو کودک دو قلو ۶ ماهه به همراه برادر ۴ساله شان و پدر و مادرشان در این واحد زندگی می‌کردند. همچنین در طبقات بالایی نیز دو آقا حضور داشتند. هر هفت نفر با نردبان هیدرولیکی توسط آتش نشانان به پایان منتقل شدند. 

وی ادامه داد: وضعیت این ۷ نفر خوب بود اما برای چکاب کامل تحویل عوامل اورژانس شدند. آتش نشانان نیز به سرعت آتش را خاموش کرده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند. لکه گیری و تخلیه دود نیز انجام شده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی در هتل ۱۵ طبقه میدان ونک تهران اطفاء حریق فروشگاه لاستیک در مشهد/محبوسی ۱۲ نفر و مصدومیت یک آتش‌نشان

دیگر خبرها

  • سامانه تلفنی ۳۱۳۶ راهنمای مردم و مسافران در همدان
  • برقراری بیش از 204 هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • برقراری بیش از ۲۰۰ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • برقراری ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • برقراری بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • ببینید | لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • برقراری ۱.۱ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰/ کاهش ۲ درصدی سرقت‌های سال جاری نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۱۸ درصدی «سرقت‌های مهم» در کرمانشاه/ برقراری ۱.۱ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰